![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Periaatteessa moinen liikenteessä kaikille kulkijoille vaarallinen muutoshan kielletään, mutta... Siis jäykkään akseliin vaihto..Jos laitan jakiksen ja Wagoneerin akselin eteen Capriceen, niin vaatiiko poikkeuslupia, vai meneekö vetotavan muutoksena? ![]() Tällainen avaisi ihan uusia mahdollisuuksia mieleisten autojen tekemiseen..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajeron vetotavan valot | Teemus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.03.2018 08:05 |
| Hj muutos/poikkeuslupakatsastus | Haggiz | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 25.03.2017 21:11 |
| soa muutos | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.08.2009 11:34 |
| N2 muutos N2G | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2006 19:41 | |
| Muutos M1G luokkaan... | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.01.2003 12:25 |