Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 06.03.2020, 11:05
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.432
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Näinpä näinpä,vois ajatella että jos rakentamaan ryhtyis ni risteyttäis vanhemman pienempi porauksisen kanssa ni vois olla toimivampi konsepti,tosin mikään ei kestä ikuisesti.
P38:ia on myös 4,0 litran koneella (joka käytännössä sama kuin Classicin 3,9), mutta ehkä vähän alitehoinen ihan vakiona noin painavaan autoon. Tota pienempää pidetään kait luotettavampana, mutta saa nekin pilattua noilla edellämainituilla jutuilla jos ei huollettu oikein.

Omassa on 4,6 - ainakin toistaiseksi vielä pelaa (HSE vm. '98)
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kilvettömäksi mettäauton aihioksi Byrocrat Chit-Chat 0 17.01.2015 18:26
Annetaan P38A Rangen harmaa kangas takapenkki**ANNETTU** AVRO O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 19.09.2012 16:20
P38A Range Rover 2.5DSE amaz Tekniikka & Jutustelu 8 31.08.2012 07:26
Myydään / Vaihdetaan Range P38A 4,0SE -97** ei myydäkkään** AVRO O/M/V Ajoneuvot 2 07.05.2009 22:59
Mitä huomioida Rangen (P38A) ostossa? Tykki Tekniikka & Jutustelu 3 21.10.2006 19:47


Sivu luotu: 09:08 (GMT +2).