![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Poraus näissä 3,9 - 4,6 on sama. Iskutilavuuden muutos on tehty muilla keinoin.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kilvettömäksi mettäauton aihioksi | Byrocrat | Chit-Chat | 0 | 17.01.2015 18:26 |
Annetaan P38A Rangen harmaa kangas takapenkki**ANNETTU** | AVRO | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 19.09.2012 16:20 |
P38A Range Rover 2.5DSE | amaz | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 31.08.2012 07:26 |
Myydään / Vaihdetaan Range P38A 4,0SE -97** ei myydäkkään** | AVRO | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.05.2009 22:59 |
Mitä huomioida Rangen (P38A) ostossa? | Tykki | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.10.2006 19:47 |