![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Näinpä näinpä,vois ajatella että jos rakentamaan ryhtyis ni risteyttäis vanhemman pienempi porauksisen kanssa ni vois olla toimivampi konsepti,tosin mikään ei kestä ikuisesti.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Omassa on 4,6 - ainakin toistaiseksi vielä pelaa (HSE vm. '98)
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä sillä nelilitraisellakin pysyy liikenteen mukana, ja kovemminkin kulkee, mutta sen mitä tuli kokeiltua nelipistekutosta, niin onhan sitä alavääntöä vähän toisin tarjolla isommassa. Ihan on eri luonteinen, mitä vanhempi Range, kolmepuolikkaalla kaasarikoneella manuaalina, mutta silti jotain samaa niissä...
Itse on tullut taisteltua tuon P38:n koneen kanssa, joka oli kansi irrotettuna ostovaiheessa, vielä kun toisen kannen vaihtaa ehjempään niin ehkä kiehutusvesireaktorista tulee taas vain moottori. Toinen, jo pois vaihdettu kansi, teki kivasti kuplaa seetirenkaan ja venttiilinohjarin alta, kun laitoin paineilmaa vesikanaviin ja vettä imu- ja pakokanaviin, ilmeisesti se toinenkin kansi vielä vuotaa. Tai sitten lohko on halki jostain, selviää aikanaan... Kovin paljoa ei vanhassa koneessa ole yhteisiä osia näiden uudempien kanssa, kun on noita selvitellyt. Ja jotain on laadunvalvonnassa, ja ehkä laadussakin, mennyt huonompaan kun tuo -76 yksilö on vielä tehtaan asentamilla kannentilkkeillä, mutta pari vuosikymmentä uudempaa on kyllä availtu ihan useasti... Mutta jos tuota yksilöä, mistä kyselit, ei ole lopulta tarkoitus pelastaa liikkuvaksi, niin jossain määrin voisin olla kiinnostunut. Jos ei muuten niin varaosiksi tuolle omalle... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Poraus näissä 3,9 - 4,6 on sama. Iskutilavuuden muutos on tehty muilla keinoin.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Näin on, mutta "alkuperäiseen" vinkkelipannuun (3,5) verrattuna on porauskin suurempi.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kilvettömäksi mettäauton aihioksi | Byrocrat | Chit-Chat | 0 | 17.01.2015 18:26 |
Annetaan P38A Rangen harmaa kangas takapenkki**ANNETTU** | AVRO | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 19.09.2012 16:20 |
P38A Range Rover 2.5DSE | amaz | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 31.08.2012 07:26 |
Myydään / Vaihdetaan Range P38A 4,0SE -97** ei myydäkkään** | AVRO | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.05.2009 22:59 |
Mitä huomioida Rangen (P38A) ostossa? | Tykki | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.10.2006 19:47 |