![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jos helpon ratkaisun haluaa, niin modaa sähköohjattua turbiinilukollista automaattiaskia. Ainakin ZF 4HP22 askiin on helppo tehdä lukon manuaaliohjaus, ilman että askin äly edes vinoilee moisesta. Kaverilla on semmoinen ollut jo jonkun vuoden käyttöautona olevaan Lantikan kakkos-Discoon, ja jos tuo mun P38 Range joskus alkaa pitämään kiehutusnesteet oikeissa osioissa, niin sen askin ohjaus tulee saamaan vastaavan muutoksen...
Vakiona se Discon lukko menee päälle vain nelosella ja nopeuden noustessa 80 tuntumaan, P38:ssa käytös on erilaista (lukitsee muillakin pykälillä), tuon modin kanssa on kiva kun isomman koukkukuorman kanssa voi pitää vaihteen kolmosella turbiini lukittuna, kulutus ei isommin noussut vaikka kuulassa oli rapiat kolme tonnia... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu 4runner bensakoneella ja manuaalilla | blowndart69 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.02.2011 13:56 |
M jeep cherokee 2,5 bensa manuaalilla. | kaiffari | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 19.02.2008 20:16 |
Mistä hiluxiin lukittava lavakate? | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 05.02.2008 18:48 | |
M:KOVA:n avoharja | kristian | O/M/V Muut | 1 | 25.07.2007 14:35 |
M:SJ 410 Avo/kova | O/M/V Muut | 0 | 30.11.2003 18:52 |