![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Ei kai sitten muuta, kuin ohjauksen nivelet uusiksi.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Pikku hauskuus nivelrempasta, nyt on ruori ylösalaisin. Joku oli aiemmin kompensoinut puoli kierrosta raidetangon päillä. Mistäpä tuo kannattaisi korjata. Ruiserista otin vain ratin irti ja laitoin uusiksi paikalleen, mutta tässä on airbag. Pitäisikö ottaa ohjausakseli irti simpukalta mielummin? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Moi
Onko jotain tyyppi vikoja 07-09 3.8 mivec automaatti pajeroissa? Vähän tulee ajoa että diesel ei ole vaihtoehto. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Takaoven saranat
Itellä vm-90 Pajerossa takaoven saranoissa on sen verran klappia, että että pitää nostaa semmoset 3cm ylöspäin aina, ku sulkee oven. Pitäisi siis uudet saranatapit saaha. Voiko niitä ostaa jostain vai pitääkö tehä ite tai ettiä purkuauto?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Pystyskö siihe lyömään putkisokat? Taisin joskus porata isommaks ja tehdä näin.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Pitänee kokeilla, kiitoksia ideasta.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
2.8 td pajero vuotaa ruiskupumpun tienoilta polttoainetta niin, että auton alle kertyy pikku lätäkkö. Paluu puoli näyttäis olevan kunnossa ja auto lähtee hyvin käyntiin sekä kuumana että kylmänä, eikä savuta tms. Olen yrittänyt paikallistaa vuotokohtaa ilman tulosta, jossain pumpun alapuolella se on= huonosti pääsee kattomaan. Onko näissä joku vakiopaikka joka alkaa fuskaamaan?
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Sitä ei tietenkään pysty vaihtamaan muuten kuin irrottamalla pumpun ensin?
Löytyykö siihen step by step ohjeet? |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Jos se vuotaa, niin eikös se valu jakopään sisään?
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Tämmöset RAF:in ohjeet löytyi, näillä homma hoitunee:
Terve.tuliko yv viesti,kopioin aikaisemman viestin omista viesteistä,kannataa vaihtaa tuo mainittu ongelma stefa myös,ruppee ajan kanssa vuotaa ja löpöt menee ölyn sekaan,pumppu repii myös ilmoja. tänne tais onnistua. jäähdyttäjä pois,tuulettajan siivet pois,sitten jakopäässä kiinni ylempänä alipainepumppu (öljynpaineanturi on siinä voiteluputken liittimessä) oikealla alempana tehostajan pumppu,molemmat jos ottaa pois niin helpottaa pulttien irroitusta,pultteja on siellä etupuolella ja syöttöpumpun puolella,syöttöpumppu lähtee sen isomman laipan mukaan eli ajoitus ei muutu,kampiakselin merkki yläkuolokohtaan sitten jos ei näy merkkej rattaissa (rattaat näkyy näitten pois otettujen pumppujen aukoista) merkataan pistepuikolla hampaat,sen jälkeen pumpun pultit pois ja pumpun irroitus,ratas kartiolla ja kiilalla joten tarvii ulosvetäjän,stefa pitää ottaa varoen pois naarmuttamatta akselia,uusi stefa löytyy pumppuja ja suuttimia korjaavasta liikkeestä muistaakseni 31x16x7,starttia en ottanut pois,suutinputkia ja sähköliittimiä.vesiletkuja,sun muua täytyy irroittaa,työaikaa vaikea sanoa kun minulla on kori pois rungolta,vaikeutuu varmaan jos on ilmastointi. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Suihkuttele pumppu ensimmäiseksi jarrukliinerillä täysin puhtaaksi ja anna kuivua. Sen jälkeen kattelet hyvällä valolla peiliä apuna käyttäen mistä alkaa kostua, ellei kostu mistään niin sit käyntiin ja jatka seuraamista.
__________________
Harbor Cruisers |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |