![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Thänks. Pitää alottaa virtalukonpohjan vaihdolla ekana....sitte vaihtaa kello jos ei muutu.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Minkäköhän verra kello kuluttaa virtaa? Onko siitä sit sen suurempaa harmia jos se palaa kaiken aikaa?
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Olikose sinikeltainen mikä on acc piuha ota se jostain liittimestä irti ja testaa kellon reaktio. Pääset pikkusen vähemmällä...
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pitää kokeilla.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Pajero -97 3.0 bensasta lakkas ensin kierroslukemamittari ja perään nopeusmittari ynnämuut..ainoostaan lämpömittari toimii. Tämän jälkeen sammu ajosta, eikä starttaa.
Voisko johtua akun kyykkäämisestä koko episodi? Isäukon auto kyseessä niin ei pääse tästä tutkimaan.. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Onko L200 (-97) ja Pajeron (2,5tdic) öljypohja erilainen? Tuollaisen kuulin tänään!
__________________
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin vanhemmissa l200 (-90 taitteen) on erilainen pohja ja imuputki..
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Pajero show jatkuu. Ongelmat alko polttoaineputkien katkeemisesta.Ne on korjattu jo ajat sitten ja auto muuten toimii iha ok mutta 2500 ja 3000 kierroksen kohalla kakoo vielä hieman.Suodatin vaihdettu nyt kahdesti pienen ajan sisään.Imuputkien lähdöt tankissa ei näyttäny nii pahoilta et ois niissä vika ja kesti käpälöintiä ihan kunnolla.Liitännät tarkastettu ei ole mikää löysässä.Mikä ihme sitä vielä riivaa? Voiko suodattimen jalka olla syyllinen? Se on ainaki ollu irti useamman kerran käpälöidyn näkösten pulttien perusteella. Jos suodattimen jalka voi olla osallinen tähän mahtasko keltään löytyä ylimääräistä ehjää? Auto on -97 2.8 turbo riiseli.
|
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |