![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() 😂😂 juuri näin. Komia on auto, on tullu netin sylvereissä vastaan ennenkin! Periaatteessa jos tekisin ohuemman tankin niin sen saisi vielä ylemmäs, mutta sit epäilyttää et miten se saa soppaa kallellaan kun olisi levee mutta matala. Kerran on jo loppunu bensa kun jätin jyrkkään kulmaan tyhjäkäynnille 😂 Ihastuin muuten sun takalaitaan onko kuinka raskas käyttää?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eikö Blazeriin nyt vois tankin tehdä vaikka takaluukkuun jos ei halua sitä auton alle? Siis siihen avattavaan luukkuun integroituna.
Vähän niinkuin tuossa veijon-esson mörössä vararengasteline..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Sehän kävi kanssa mielessä, mut sit aloin.miettiin et jaksaisko mm muija nostaa sitä enää kiinni kun se painaa jo nyt ihan helvetisti verrattuna vaikka jonkun perus caprice farkun luukkuun 😅
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Alkuperäisellä mekaanisella pumpulla imu tankilta ja täyttö välisäiliöön joka voi olla konehuoneen kulmassa. Välisäiliön yläpinnasta paluu takaisin tankkiin, niin pysyy välisäiliö täynnä ja viileämpänä. Välisäiliön pohjasta syöttö sähköpumpulle joka työntää kamaa kaasarille tai ruiskulle. Jos pumpun jälkeen on paineenalennin jossa paluu, niin sen paluulinjan voi vetää välisäiliöön. Käy vaikka miten kalleellaan bensansaannin puolesta, kaasari voi kyllä ruveta oireilee. Luukku ei oo painava käännellä koska rengashan on puoliks sisäpuolella, eikä renkaan korkeus juurikaan muutu kun luukku on auki/kiinni. Kaverin muksu käänteli tota luukkua aikansa kuluks, tais just kouluun mennä ekalle luokalle. Toki offroad harrastajan poika, eli aika vahva! ![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Toihan kuulostaa järkevältä, ongelma ratkee sillä. Jännä ettei oo tollasta aiemmin tullu vastaan, tai ainakaan en oo "rekisteröiny" nähneeni.
Onko muuten joku selvä syy miksi bensan siirto mekaanisesti ja kaasarille sähköllä? Ja minkä kokoista välisäiliötä yleensä käytätte? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No ihan siks että mekaaninen on hiton luotettava eikä oo moksiskaan vaikka saa ilmaa sisäänsä kallistuksissa. Ja siksi välisäiliöltä eteenpäin sähköllä koska kahta mekaanista ei koneeseen järkevästi saa.
Mulla oli tolleen vanhan pikkulohkon kanssa, nyt molemmat sähköisiä koska ls moottoriin ei mekaanista saa.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Okei. Ite taas aloin miettimään et sähkönen on halvempi korjata 😂 mutta tolleen se varmastikkin toimii varmemmin ja pidempään. Kiitoksia!
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Samin hienosta hienoimmassa Porttaali Ramchargerissa polttainetankit ratkaistu noin.
Lainaus:
Jaa nii mutta toi samin on dodge
__________________
PäHäMa MMC Slck |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Onnistuu Chevyssä samalla tavalla.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
![]() |
Luokat |
polttoainetankki |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Polttoainetankki | äljii70 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 15.05.2015 21:25 |
Ostettu lj:n polttoainetankki | kännirakastaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 10.04.2015 19:39 |
Ostettu polttoainetankki | perse arska | O/M/V Muut | 0 | 12.08.2013 21:46 |
RJ - LJ polttoainetankki? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 14.07.2011 06:43 |
Myydään Polttoainetankki | Taisto | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.08.2009 15:01 |