![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ootteko tommosta nähny. Joku joskus tehny ja rikkonut ![]() https://forums.offipalsta.com/showpo...4&postcount=19
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Virossa joku vääntää volvolaisia alumiinista, mitä lie maksavat.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Hieman karkeaa käsittelyä, mutta hyvä siitä tulee
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Myös pyörimissuunta vaatii toimenpiteitä eli perien käännön. (Jos nykyisiin akseleihin laittaisi)
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
näinkin on porttaaleja tehty ihan tosissaan
http://forum-auto.caradisiac.com/aut...le/sujet41.htm |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Kinkut sulateltu ja aika palata sorvin ääreen. En ole vielä oppinut liittämään kuvia puhelimen kautta, niin joutui kaivamaan tietokoneen esille.
Ensimmäiset murrokset valmiina boorin tekoon. Taas opttiin uutta ja näistä ehkä tuli harjoituskappaleet. Aloiteltiin myös toisioakseleiden tekoa. Käytetään vakiomurroksen tumppia, jottei tarvitse koneistaa napalukon booria uudelleen. Jos ei kestä, niin sitten pitää tehdä koko akseli alusta alkaen. Selviää aikanaan. Pitää jututtaa nimimerkkiä "TimJus". Tuolla "Half-life" projetkin sivulla 18 on mielenkiintoinen kuva murroksen napalukon boorin muokkauksesta. Hammasrattaille piti sorvata holkit, joilla ne saa kiinni koneeseen, millä niihin vedetään sisäboorit. Tälläkin saralla siis edistystä. Hitaasti hyvä tulee. Paljon on ajatusleikkiä käyty eri vaihtoehdoista. Ei taida olla vain yhtä oikeaa ratkaisua. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuolta voi kysyä---> |