![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Miten nuo kotelonpuolikkaat on tarkoitus irroittaa toisistaan huoltoa varten? Ulostyöntöpulttien tms paikat on varmaan jo mietitty mutta en vain huomaa niitä noissa kuvissa.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Projekti hiljenee joulun viettoon. Ensi vuonna taas uudella innolla.
Eikun on tarjoukset vetämässä valimolla ja muutamalla koneistamolla. Niitä odotellessa... Ps. Ulostyöntöpultit lisätty suunnitelmiin. Nyt saa auki, jos tarvis. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Hyvää joulua projektille!
Ot. Pystyykö tällaisen porttaalin asentamaan erillisjousitettuun vai pitääkö lähtökohtaisesti aina olla jäykkä akseli. Esimerkiksi jos haluan askarrella paskarrella vaikka Nissanin Navaraan taikka Pathfinderiin. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ootteko tommosta nähny. Joku joskus tehny ja rikkonut
![]() https://forums.offipalsta.com/showpo...4&postcount=19 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Virossa joku vääntää volvolaisia alumiinista, mitä lie maksavat.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Sen verran voi joutua säätämään, että murroksen tumpin pitää olla vähintään 120mm pitkä. Eli yleensä napalukollisen akselin murros. Jos on lyhyt tumppi niin joutuu tekemään kikka kolmosen, jolloin ensiöakselin sisemmän laakerin joutuu vaihtamaan toiseen. Mutta ei siis mikään ylitsepääsemätön este. |