![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Hyvää joulua projektille! Ot. Pystyykö tällaisen porttaalin asentamaan erillisjousitettuun vai pitääkö lähtökohtaisesti aina olla jäykkä akseli. Esimerkiksi jos haluan askarrella paskarrella vaikka Nissanin Navaraan taikka Pathfinderiin.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ootteko tommosta nähny. Joku joskus tehny ja rikkonut
![]() https://forums.offipalsta.com/showpo...4&postcount=19 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Virossa joku vääntää volvolaisia alumiinista, mitä lie maksavat.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Hieman karkeaa käsittelyä, mutta hyvä siitä tulee
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Myös pyörimissuunta vaatii toimenpiteitä eli perien käännön. (Jos nykyisiin akseleihin laittaisi)
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
näinkin on porttaaleja tehty ihan tosissaan
http://forum-auto.caradisiac.com/aut...le/sujet41.htm |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuolta voi kysyä---> |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Sen verran voi joutua säätämään, että murroksen tumpin pitää olla vähintään 120mm pitkä. Eli yleensä napalukollisen akselin murros. Jos on lyhyt tumppi niin joutuu tekemään kikka kolmosen, jolloin ensiöakselin sisemmän laakerin joutuu vaihtamaan toiseen. Mutta ei siis mikään ylitsepääsemätön este. |