![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Näin vakavasta ei epäilystä. Eikä tupsuta vaan tasainen puhallus. Ennemminkin kuluneet männänrenkaat tms. Öljyä kuluu jonkin verran ajossa. Ensin luulin että turbon tiivisteet on morjens kun tämä on todella öljyinen ja siksi aloin tutkimaan. Näyttäisi että pääasiallinen öljyn lähde on kuitenkin huohotuskanava. Mutta koetan jossain välissä mittailla puristuspaineet ja puran kyllä sen turbonkin sieltä jotta vähän saa putsattua ja selvyyttä paremmin.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
| Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
| Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
| BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |