Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 03.12.2018, 20:37
rattimies rattimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.07.09
Sijainti: Ingå
Viestit: 349
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dodge3500 Näytä viesti
Juu jos mäntä halki niin sen kyllä kuuleekin selvästi eikä tarvi ees konepeltiä avata
Näin vakavasta ei epäilystä. Eikä tupsuta vaan tasainen puhallus. Ennemminkin kuluneet männänrenkaat tms. Öljyä kuluu jonkin verran ajossa. Ensin luulin että turbon tiivisteet on morjens kun tämä on todella öljyinen ja siksi aloin tutkimaan. Näyttäisi että pääasiallinen öljyn lähde on kuitenkin huohotuskanava. Mutta koetan jossain välissä mittailla puristuspaineet ja puran kyllä sen turbonkin sieltä jotta vähän saa putsattua ja selvyyttä paremmin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27
Jeepin Omistajat Tänne KössiKenguru Chit-Chat 114 03.10.2012 19:02
BULLTERRIERIN omistajat tänne! Urbancityboy Chit-Chat 14 20.09.2009 18:30


Sivu luotu: 07:03 (GMT +2).