![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Näyttäähän tuo kivalta vaan kumit tosiaan "jää pieneksi" ![]() enpä helvetti vieköön enää ees haaveile omaani korotusviritelmää, vaikutti sen verran viheliäiseltä hommalta.. mennään vakiolla sitten. ![]() MIstäpäin Saksaa muuten sait tilattua ne ajovalot? ja minkä /kenkä tekemä tuo nosturi on??
__________________
-Särkemällä oppii- Viimeksi muokannut Jukeman : 10.10.2018 19:29 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Gummit on ehkä vähän pienen näköiset. On ne kuitenkin 2" isommat kuin alkuperäiset. Eikä siellä oikein isommat mahdu pyöriin ellei ota pois noita hopeisia levikkeitä. Ne kun ottaa pois niin näyttää kyllä niin typerälle. Lainaus:
![]() ![]() Lainaus:
Lainaus:
Piti eilen käydä vähän kokeileen miten se alusta nyt joustaa. Hetken sai etsiä paikkaa missä voisi kokeilla. Kuten kuvista näkyy niin keulan osalta jousto on aika onneton. Ei se kovin kehuttava aikaisemminkaan ollut. Perän osalta jousto on paljon parempi. Kuten kuvasta näkyy niin ei voi olla isompia renkaita ![]() Unohtui muuten laittaa, että tilasin tuohon bulgariasta tummennuksen. Maksoi joku reilu 20e. Oli valmiiksi oikean kokoiset. On kyllä pätevä systeemi. Ei tarvi itse lähteä mitään veitsellä leikkeleen. Tuli halvemmaksi kuin motonetista ostaa kalvoa. Takalasikin tuli yllättävän hyväksi. Yleensä nuo menee takalasin osalta aina ihan päin persettä noilla halpis kalvoilla. Nyt meni kohtuu hyvin. Muutamiin kohtiin jäi ilmakuplia reunoihin. En jaksanut hinkuttaa niitä niin vedin ne vaan veitsellä halki niin sai ilmat mäkeen. Sen myötä niihin jäi sitten ulospäin näkyvät viivat. Mut muutoin ei ole ilmakuplia. Nyt hurttakin viihtyy autossa kun ei aurinko paista siihen. Lisäksi uskaltaa kuskaa kamaa autossa kun sinne sisälle ei näe. Investoin myös hightech kiinalaiseen kojelautakameraan. Se tulee peiliin kiinni. Nyt se kuvaa ajoa ja lisäksi siinä on peruutuskamera mukana. Vaihtaa automaattisesti kuvan peruutuskameralle kun laittaa pakin päälle. Toi tais olla 22e? Mukana tuli tosiaan peruutuskamera. Alkuun se käynnistyi kun auton laittoi käyntiin ja tuo näyttö sammui siitä n.20s kuluttua. Kuvaus silti jatkui. Sit se alkoi sekoileen, eikä käynnistynyt enää auton mukana. Vaikka kuin asetuksia hinkkaili. Resetoin koko systeemin. Nyt se käynnistyy auton mukana, mutta tuo näyttö ei sammu siitä itsestään. Pitää itse aina sammuttaa se. Muutoin tuo sammuu kyllä itse kun auton sammuttaa. Saa asetuksen myös päälle, missä se käynnistyy jos auto tärähtää. Tuo nauhoittaa etukameralla ja peruutuskameralla. Saa itse valita mitä kameraa tuo näyttää ja nauhoittaa. Itse käytän asetusta missä etukamera on isona ja takakamera pienempänä oikeassa ylälaidassa. Ei ehkä mikään maailman paras, mut hintansa arvoinen kyllä. Ei hajuakaan millaista kuvaa tuo ottaa. Tuossa ruudussa kuva näyttää ihan ok. Mutta en ole koneella katsonut millaista kuvaa se koneen ruudulla on. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Komee suitsa! Asiallinen korkeus. Omassa pätkässä on +2" Black raptor sarja ja 235/70r16 Discoverer at3:set
https://forums.offipalsta.com/album....ctureid=216192 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kiitoksia noista tavaran hankintapaikoista.
Mahtaa jäähä siltiki korotus tekemättä meikäläisellä.. ehkä 2" jousien yläpäihin vois harkita. Mullakin on takarengas turhan lähellä sitä lokarin takareunaa, täydellä kuormalla välillä kopsahtelee.. sillä vähän suunnittelin korotusta. Käyttiksenä kun tämä on, niin ei viiti ihan mahottomia askarrella. Jimppaa on välillä ikävä.. tähän ei mm. vinssiä ees kannattanut alkaa laittamaan (lumipuskinta varten) kun se moottorin alla oleva pokittainen tukipalkkihässäkkä on niin prkeleen alhaalla. Muutenkin se on matalin kohta koko alustasta. Mitä lie Jaappanin insinööri miettinyt kun sen on suunnitellut ![]() Ps. nuo sun kuvat ei näy kuin kirjautumalla.
__________________
-Särkemällä oppii- |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tietääkö kukaan miten pystyisi parantamaan alavääntöä? Tuo motti on vähän hengetön alle 2000 kierroksen. Pitäs saada turbo puhkumaan jo aikaisemmin. Kävin vähän kokeilemassa miten se nousee mäkiä niin ei toivoakaan lähteä siitä ihan mäen alalaidasta nousemaan kun ei vaan jaksa nousta. Piti ottaa vauhtia, jotta saa kierrokset vähintään 2000 ja sit se jaksoi mennä.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ohjelmoinnillahan sitä vääntöä ja alempaa heräämisen saa.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Piti käydä Kulmakorvessa vähän möyrimässä.
Tämä oli sitten ainoa paikka mihin jäätiin jumiin. Sopivasti kivien väliin ristiriipuntaan. Tuossa paikkaa tuli myös ainoa vaurio. Takapuskurista hajosi muoviset kiinnikkeet, mitkä pitää sitä paikallaan. No näitä samanlaisia muovisia kiinnikkeitä tilasin kiinasta mulle 100kpl, joten ei muuta kuin uudet kiinnikkeet paikalleen ja puskurin kiinnitys on taas ehjä. Havaittua tällä tämän päiväisellä offailulla. Pitäisi saada jakolaatikkoon välityssarjaa. Koska nyt tuo menee aivan liian lujaa hitaalla alueella. Minkä myötä kytkin käryää mukavasti kun sillä joutuu vähän vauhtia himmaileen. Välityssarjan myötä varmaan poistuu myös tuo ongelma saada vääntöä lisää alle 2000 kierroksen. Nyt tuo oli useassa nousussa ongelmana kun piti saada kierrokset yli 2000, mutta ei saanut kovin lujaa kuitenkaan ajella, ettei se hypi kivien yli ja riko paikkoja. Perässä ois myös kiva olla lukko kompensoimassa tuota keulan joustoa. Takapää joustaa myös sen verran hyvin, että renkaat ottaa noihin levikkeisiin kiinni. Pitäisi vähän modailla niitä levikkeitä. Tai vaihtoehtoisesti pitäisi olla hieman pienemmät renkaat. Itse korotussarja toimii kyllä loistavasti. Tuolla mennään yllättävän pahoista paikoista. Muovihelmatkin pysyi ehjänä, eikä etupuskurikaan saanut kertaakaan osumaa. Nuo Maxxiksen renkaat toimi myös hyvin. Sinne saa sen verran kierroksia, että kuvio puhdistuu hyvin ja pitoa riittää. Land-Cruiserissa oli muinoin Kumhon mutiaiset niin ne oli kyllä surkea esitys. Niiden kuvio ei puhdistunut, tosin eipä sillä cruiserilla saanut edes kierroksia siihen koneeseen. Jonkin asteen pohjapanssari olisi kyllä ihan jeez. Nythän tuolla ei ole edes keulan alla sellaista. Toisaalta tuolla reissulla keula ei kertaakaan ottanut edes kiinni mihinkään. Jotain etua tuosta risukeulasta, koska keulan alla on aika hyvä maavara ja perässä sitten välillä taka-akseli tökkäsi kiviin kun keula taas meni niiden yli ilman mitään osumaa. Runkopalkit otti muutaman kerran kiinni ja helma myös parissa kohtaa vähän hieras. Taittuu todella hyvin joka paikkaan. Sopivan kaponen edelleen, joten mahtuu hyvin väleistä puikkelehtiin. Pituuskin on aika hyvä. Se ei ole liian lyhyt, eikä liian pitkä. Nousu ja jättökulmat on kanssa aika jeez. Kyllä tuo yllättävän pätevä offailu peli kyllä on vaikka onkin tuollainen citymaasturi. Käyttökustannukset on melko edukkaat. Vakuutus on vain 160e/vuosi. Verot oli joku 750e/vuosi. Ja kulutus on koko ajan ollut alle 10. Pienemmälläkin toi varmaan menis jos alla olisi jotkin muut kun mutiaiset.. Tuohan on myös ihan mukavilla varusteilla kun on cruise, webasto ja ilmastointi. Eikä nuo ole edes kalliita pelejä. Kaikenlaista offipalikkaa saa noihin ja ei ole kalliita. Taka-akseliin lockright oli luokkaa 200e. Ei paha. Viimeksi muokannut Nerd-O : 27.10.2018 15:32 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Grand Vitara | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.02.2018 09:16 |
Myydään / Vaihdetaan Grand vitara 1,9 | stigu64 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.07.2017 11:20 |
Grand Vitara -08 | tjoki | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.08.2013 08:47 |
Myydään Suzuki grand vitara | cossie | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.04.2011 21:38 |
M: Suzuki vitara/grand vitara "levikkeet" | rocky4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.04.2007 18:07 |