![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
www.alanmiehet.com #1 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Sellaista tämä meno nykyään on. Suvaitsevaisuuden nimissä joutuu tekeen kaikenmoista
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Koska en omaa nahkavisaa niin vingutin normi visaa. Tilasin 3" korotussetin. Jaksanut enää arpoa. Tälläinen setti sieltä tulee.
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Laitahan kokemuksia tuosta alustasta kunhan saat alle ja kunnolla koeajettua sen. Ei ole kyllä näihin liikaa valmiita osia tarjolla, ainakaan kohtuulliseen hintaan.
Ei kannata sitten säikähtää sitä moottorin vikavaloa mikä noissa dieseleissä aina välillä muistuttelee olemassa olollaan ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ei nuo suikan palikat kyllä mun mielestä kalliita ole. Land-Cruiseriin 2" korotussetti maksoi muistaakseni 1500-1800€. Siinä tuli jouset, iskarit ja uudet puslat niihin lehtiin. Joten tuo 600€ maksava 3" setti ei todellakaan ole paha. Siinähän tulee kaikki mukaan. Tuossa setissä joutuu etuperää hieman pudottamaan, jotta vetareiden kulmat ei mene persiilleen. Taakse tulee myös jarruletkua. Taka-akselille automaatti lukko kustansi luokkaa 2-300e. Ei todellakaan paha. Se alkuperäiseen puskuriin sisääntuleva vinssilavetti luokkaa 100e.. Tuohon saa kyllä ihan mitä palikkaa vaan ja ei ne nyt kauhean kalliilta ainakaan näin alkuun tunnu. Toista se oli Hyundain Terracanin kanssa. Siihen et löydä mitään palikkaa. Tosin se oli halpa korottaa. 2" korotusjouset maksoi sen n.150e. Riitti, että ne laittoi perään. Iskarit ois varmaan ollut kanssa jeez päivittää siihen, mut menin alkuperäisillä iskareilla. Toimi ihan ok. Mut käytännössä siinä oli se mitä siihen sai.. Toki suikkaan ois saanut 200e:lla sen 2" korottavan palikka setin. Siinä ois vaan tullut palikat jousien päälle millä se nousee. Itselle jäi vähän epäselväksi tuleeko siinä myös palikat iskareiden päähän, millä nekin putoaa 2" alaspäin jousien mukana. Briteissä varsinkin on kohtuu hyvin palikkaa tuohon. Ainut että keväällä et paljon tilaa briteistä mitään.
Mulla muuten on tuossa vikavalot päällä. Vähän ihmettelin kun autoliike oli saanut leiman siihen nuo vikavalot päällä. Eikä niistä ollut edes otteessa mitään mainintaa. Vikoina on P0400 exhaust gas recirculation flow, P0403 exhaust gas recirculation flow excessive detected, P0487 exhaust gas recirculation throtle position control circuit ja P1352, mikä on ilmeisesti joku yleispätevä herja usealle herjalle? Yksi noista herjoista oli egr, joka ilmeisesti aiheuttaa myös tuon toisen herjan. Yksi herja taisi liittyä pimeänä olevaan hehkuun. Tais olla sylinterissä 2. En tie mikä noista on sylinteri 2. Mut ihan ok se käynnistyy. Mulla on jo ostettuna sinne uusi hehku. Tutkitaan asiaa kun kylmät saapuu ja pitää hehkuttaa. En tie onko tuosta muutoinkin hehkun merkkivalo paukahtanut kun siellä ei missään välissä pala hehkun valoa? Toisaalta se on psa kone. Se ei hehkuta kuin vasta jossain 0:ssa asteessa. Ainakin aikaisemmat citikat teki niin. Ne on muutoinkin melkoiset pikahehkut, koska citikoissa se valo paloi ihan hetken vaikka oli kunnolla pakkasta. Ja aina ne hörähti hyvin käyntiin. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tää topikki menee seurantaan.
Tuo korotus varsinkin kiinnostaa "sattuneesta syystä" ![]()
__________________
-Särkemällä oppii- |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction: Exhaust Gas Recirculation (EGR) system is a part of the vehicle emission control. It directs a portion of exhaust gases back into the engine intake to lower the combustion temperature, read more below. The code P0400 is set when the EGR system flow is less than expected. Usually this happens when carbon deposits (soot) clog up the EGR system passages and tubes. P0403 Exhaust Gas Recirculation Circuit Malfunction: P0403 is an OBD-II generic code that indicates that the engine control module (ECM) has detected the engine exhaust gas recirculation (EGR) circuit has malfunctioned. The ECM detected a short or open circuit in the EGR vacuum control solenoid or wiring to the solenoid. P0487 code definition: The P0487 code indicates that there has been a malfunction in the exhaust gas recirculation (EGR) system. This code may also be present in conjunction with P0409. Suzuki Vitara P1352 Code Meaning: OBD-II Diagnostic Powertrain (P) Trouble Code For Engine Fuel And Air Metering Throttle/Pedal Position Sensor/Switch A Circuit Intermittent Cylinder 1 Injector Circuit Low Glow Plug/Heater Circuit 'A' Malfunction Tuo viimeisin herja on vähän nihkeä kun syy voi olla ilmeisesti hehku tai tuo kaasupolkimenasennontunnistin. Ilmeisesti. Mut nuo kolme ekaa liittyy kaikki egr ongelmaan. Jos käy ohjelmoimassa koko egr:n mäkeen niin veikkaan noiden kolmen herjan poistuvan. Mut en tie oikein mitä tuolle viimeiselle sit tekee.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Grand Vitara | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.02.2018 09:16 |
Myydään / Vaihdetaan Grand vitara 1,9 | stigu64 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.07.2017 11:20 |
Grand Vitara -08 | tjoki | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.08.2013 08:47 |
Myydään Suzuki grand vitara | cossie | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.04.2011 21:38 |
M: Suzuki vitara/grand vitara "levikkeet" | rocky4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.04.2007 18:07 |