![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Eilen tuli vähän noita jarruja tutkittua. Siellä kuskin puolella pitäisi olla ilmeisesti nippa, joka on kait poikki. Se onkin kätevää. Ei siellä kyllä kauheasti ilmaa ole kun jarrut tuntuu toimivan ihan ok, eikä tarvi edes pumppailla. Sit täytyy muuten todeta, että noi Maxxiksen Bighorn renkaat on muuten aivan helvetin liukkaat vesisateella. Ei kyllä oikeasti uskalla kovin lujaa ajella mutkaan kun niissä ei ole pitoa. Välillä mutkissa tuo perä lähtee alta jos satut sopivasti polkasemaan. Eikä tuo suikka tosiaan teholla juhli.. Renkaiden iästäkään se ei voi olla kiinni kun nuo on tehty 11/18. Nyt alkaa tuo keula jo asettumaan kohdilleen. Renkaat ei ole ollut kertaakaan enää sellaisessa reilussa V-mallissa kun pysähtyy. Hieman pitää säätää kulmia niin ne on suorassa. Mitä tuolla nyt on muutamia päiviä ajellut ilman kulmien säätöäjä niin yllättävän hyvin se toimii. Keula ei ole mikään kivireki, kuten oletin etupään jousien paksuudesta. Se on yllättävän pehmeä. Maastoon pitäs päästä kokeileen vielä, mutta eihän täällä pk-seudulla pääse mihinkään tuosta vaan kokeileen ![]() Eilen tein myös moottorille rvs käsittelyn. Joku siellä vähän kalkatti kun esim. ylämäkeen painoi kaasua. Ei se mikään paha ääni ole ollut, mut sellainen selkeästi erottuva. Samaten kylmällä moottorilla oli vähän ikävä ääni. Mutta tuo kalkatus poistui sitten tuon möhnän lisäyksen jälkeen. Samaten moottorin käyntiääni hiljeni muutenkin. Nyt pitäs veivaa sellainen 300-400km ja laitan öljyt vaihtoon. Sen jälkeen uudet öljyt sisään ja toinen purkki rvs kamaa sisään. Tuota samaa kamaa käytin muinoin Hyundain Santa Fe kanssa kun siinä venttiilit naputti huolella. Sekin poistui siitä tuolla kamalla ja siinäkin koneen käyntiääni hiljeni. Saabin 9-5:n kanssa kokeilin tuota kanssa. Siinäkin koneen käyntiääni hiljeni ja yllättäen kulutus tippui parilla litralla. Katsotaan nyt tippuuko suikan kulutus mihinkään.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Muuten jees mutta renkaat muuttui taas pieniksi...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Näyttäähän tuo kivalta vaan kumit tosiaan "jää pieneksi"
![]() enpä helvetti vieköön enää ees haaveile omaani korotusviritelmää, vaikutti sen verran viheliäiseltä hommalta.. mennään vakiolla sitten. ![]() MIstäpäin Saksaa muuten sait tilattua ne ajovalot? ja minkä /kenkä tekemä tuo nosturi on??
__________________
-Särkemällä oppii- Viimeksi muokannut Jukeman : 10.10.2018 19:29 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Gummit on ehkä vähän pienen näköiset. On ne kuitenkin 2" isommat kuin alkuperäiset. Eikä siellä oikein isommat mahdu pyöriin ellei ota pois noita hopeisia levikkeitä. Ne kun ottaa pois niin näyttää kyllä niin typerälle. Lainaus:
Päädyin tuohon settiin ettei vituta sitten kun otin vain 2" korotusta ![]() Lainaus:
Lainaus:
Piti eilen käydä vähän kokeileen miten se alusta nyt joustaa. Hetken sai etsiä paikkaa missä voisi kokeilla. Kuten kuvista näkyy niin keulan osalta jousto on aika onneton. Ei se kovin kehuttava aikaisemminkaan ollut. Perän osalta jousto on paljon parempi. Kuten kuvasta näkyy niin ei voi olla isompia renkaita Ne ottaa kiinni muuten.Unohtui muuten laittaa, että tilasin tuohon bulgariasta tummennuksen. Maksoi joku reilu 20e. Oli valmiiksi oikean kokoiset. On kyllä pätevä systeemi. Ei tarvi itse lähteä mitään veitsellä leikkeleen. Tuli halvemmaksi kuin motonetista ostaa kalvoa. Takalasikin tuli yllättävän hyväksi. Yleensä nuo menee takalasin osalta aina ihan päin persettä noilla halpis kalvoilla. Nyt meni kohtuu hyvin. Muutamiin kohtiin jäi ilmakuplia reunoihin. En jaksanut hinkuttaa niitä niin vedin ne vaan veitsellä halki niin sai ilmat mäkeen. Sen myötä niihin jäi sitten ulospäin näkyvät viivat. Mut muutoin ei ole ilmakuplia. Nyt hurttakin viihtyy autossa kun ei aurinko paista siihen. Lisäksi uskaltaa kuskaa kamaa autossa kun sinne sisälle ei näe. Investoin myös hightech kiinalaiseen kojelautakameraan. Se tulee peiliin kiinni. Nyt se kuvaa ajoa ja lisäksi siinä on peruutuskamera mukana. Vaihtaa automaattisesti kuvan peruutuskameralle kun laittaa pakin päälle. Toi tais olla 22e? Mukana tuli tosiaan peruutuskamera. Alkuun se käynnistyi kun auton laittoi käyntiin ja tuo näyttö sammui siitä n.20s kuluttua. Kuvaus silti jatkui. Sit se alkoi sekoileen, eikä käynnistynyt enää auton mukana. Vaikka kuin asetuksia hinkkaili. Resetoin koko systeemin. Nyt se käynnistyy auton mukana, mutta tuo näyttö ei sammu siitä itsestään. Pitää itse aina sammuttaa se. Muutoin tuo sammuu kyllä itse kun auton sammuttaa. Saa asetuksen myös päälle, missä se käynnistyy jos auto tärähtää. Tuo nauhoittaa etukameralla ja peruutuskameralla. Saa itse valita mitä kameraa tuo näyttää ja nauhoittaa. Itse käytän asetusta missä etukamera on isona ja takakamera pienempänä oikeassa ylälaidassa. Ei ehkä mikään maailman paras, mut hintansa arvoinen kyllä. Ei hajuakaan millaista kuvaa tuo ottaa. Tuossa ruudussa kuva näyttää ihan ok. Mutta en ole koneella katsonut millaista kuvaa se koneen ruudulla on. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Komee suitsa! Asiallinen korkeus. Omassa pätkässä on +2" Black raptor sarja ja 235/70r16 Discoverer at3:set
https://forums.offipalsta.com/album....ctureid=216192 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Kiitoksia noista tavaran hankintapaikoista.
Mahtaa jäähä siltiki korotus tekemättä meikäläisellä.. ehkä 2" jousien yläpäihin vois harkita. Mullakin on takarengas turhan lähellä sitä lokarin takareunaa, täydellä kuormalla välillä kopsahtelee.. sillä vähän suunnittelin korotusta. Käyttiksenä kun tämä on, niin ei viiti ihan mahottomia askarrella. Jimppaa on välillä ikävä.. tähän ei mm. vinssiä ees kannattanut alkaa laittamaan (lumipuskinta varten) kun se moottorin alla oleva pokittainen tukipalkkihässäkkä on niin prkeleen alhaalla. Muutenkin se on matalin kohta koko alustasta. Mitä lie Jaappanin insinööri miettinyt kun sen on suunnitellut ![]() Ps. nuo sun kuvat ei näy kuin kirjautumalla.
__________________
-Särkemällä oppii- |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Tietääkö kukaan miten pystyisi parantamaan alavääntöä? Tuo motti on vähän hengetön alle 2000 kierroksen. Pitäs saada turbo puhkumaan jo aikaisemmin. Kävin vähän kokeilemassa miten se nousee mäkiä niin ei toivoakaan lähteä siitä ihan mäen alalaidasta nousemaan kun ei vaan jaksa nousta. Piti ottaa vauhtia, jotta saa kierrokset vähintään 2000 ja sit se jaksoi mennä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Grand Vitara | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.02.2018 09:16 |
| Myydään / Vaihdetaan Grand vitara 1,9 | stigu64 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.07.2017 11:20 |
| Grand Vitara -08 | tjoki | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.08.2013 08:47 |
| Myydään Suzuki grand vitara | cossie | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.04.2011 21:38 |
| M: Suzuki vitara/grand vitara "levikkeet" | rocky4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.04.2007 18:07 |