Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 25.11.2017, 12:26
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.019
Perusasetus

Rosteri ja filmivaneri on siinä mielessä hyviä, että molempia voi karhentaa.

Mites vaikka kuumasinkitty peräkärry tai sinkitty katto? Joka paikkaan ei ole helppo mennä hiekkapuhaltelemaankaan, eikä ole toivottavaa, että sinkkiä lähtee pois, kun yksi konsti olisi oikein hienovarainen hiekkapuhallus ensin.

Itse vetelin uuteen peräkärryyn lisäsuojausta joihinkin kohtiin muistaakseni Rostex:illa, eikä pysyvyys ole ollut optimaalista ainakaan siellä, missä on kivipommitusta. Jos ajattelis, että koko kärryn maalaa vanerilisälaitoineen, niin tekis mielellään aika hyvin, ettei lähde maali irtoilemaan. Perstuntuma sanoisi, että ohuehko maalaus voi olla parempi kuumasinkityssä kuin oikein paksu.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rosterin kiillotus. Ooppeli Tekniikka & Jutustelu 1 17.06.2007 20:21
Rangen maalaus janiojan Tekniikka & Jutustelu 5 11.05.2007 20:48
maalaus. tpi57 Tekniikka & Jutustelu 21 25.03.2007 16:55
Maalaus Yleiset 0 05.09.2003 07:00
Konepeiton maalaus Vuosimallit 1968-1982 1 24.03.2003 22:42


Sivu luotu: 16:57 (GMT +2).