![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Olen testannut onko hyvä idea maalata auton perän filmivanerikoppi uretaanimaalilla ja maali on Normadur 65 HS. Kovetteeksi saattoi tulla Teknodurrin kovetetta koska sitä oli helpompi ostaa pieni määrä. Karhennukseksi tuli joko epäkeskohionta tai hiekkapuhallus. Filmivanerikatto on hiekkapuhallettu. Jos mä rinnastasin filmivanerin siinä mielessä rosteriin, että kummassakin voi olla tartuntaongelmia, mutta niistä voi selvitä karhentamal ja ruoste ei ongelma, ehkä sellanen maalaus, jota on helppo parantaa jos tulee kolhuja.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Rosteri ja filmivaneri on siinä mielessä hyviä, että molempia voi karhentaa.
Mites vaikka kuumasinkitty peräkärry tai sinkitty katto? Joka paikkaan ei ole helppo mennä hiekkapuhaltelemaankaan, eikä ole toivottavaa, että sinkkiä lähtee pois, kun yksi konsti olisi oikein hienovarainen hiekkapuhallus ensin. Itse vetelin uuteen peräkärryyn lisäsuojausta joihinkin kohtiin muistaakseni Rostex:illa, eikä pysyvyys ole ollut optimaalista ainakaan siellä, missä on kivipommitusta. Jos ajattelis, että koko kärryn maalaa vanerilisälaitoineen, niin tekis mielellään aika hyvin, ettei lähde maali irtoilemaan. Perstuntuma sanoisi, että ohuehko maalaus voi olla parempi kuumasinkityssä kuin oikein paksu. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rosterin kiillotus. | Ooppeli | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.06.2007 20:21 |
Rangen maalaus | janiojan | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 11.05.2007 20:48 |
maalaus. | tpi57 | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 25.03.2007 16:55 |
Maalaus | Yleiset | 0 | 05.09.2003 07:00 | |
Konepeiton maalaus | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 24.03.2003 22:42 |