Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 22.11.2017, 10:40
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.004
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Parhaiten asian tuntee maalinvalmistaja joka tekee AUTOMAALEJA ei potkukelkka,paskahuusi tms värejä. Sen verran voin kertoa että kaikki alkydipohjaiset värit on sinne paskahuusin takaseinään. Jaa niin ja se hiekkapuhallus on hyvä lisä parantamaan tartuntaa,karkea hiekka esim. 0.5-1.5 sit sitä pulveri maalausta en välttämättä suosittelis kun tulee joskus niin kovaksi et halkeilee kun noi puskurit ei niin järeitä yleensä ole.
Sellainen vaikutelma päässyt syntymään, että Suomen oloissa kestävää maalausta ei kuitenkaan autotehtailla välttämättä haluta tehdä. Itse en kysy siis yleensä tavanomaiseen autojen maalaukseen liittyviä neuvoja, vaan katsoen onko omat ideat linjassa jonkin vähän kauemmin kestämään tarkoitetun kanssa.

Jos ruostuminen ei ole ongelma kuten rosterissa, panostaisin tartuntaan - en maalikalvon paksuuteen, miten vaikka joku uretaanimaali kuten Teknodur suoraan hiekkapuhalletun rosterin päälle?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rosterin kiillotus. Ooppeli Tekniikka & Jutustelu 1 17.06.2007 20:21
Rangen maalaus janiojan Tekniikka & Jutustelu 5 11.05.2007 20:48
maalaus. tpi57 Tekniikka & Jutustelu 21 25.03.2007 16:55
Maalaus Yleiset 0 05.09.2003 07:00
Konepeiton maalaus Vuosimallit 1968-1982 1 24.03.2003 22:42


Sivu luotu: 16:09 (GMT +2).