![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Ja totta puhuen se jossainmäärin vituttaa, jos puolihiljaisessa liikenteessä hyvissä olosuhteissa ajetaan vaikka kehällä kahta kaistaa vierekkäin 70-75km/h todellista nopeutta ja muuten tyhjää baanaa edessä. Vastaavasti jos on vilkkaampi liikenne niin sitten on, ja mennään sitä vauhtia kun pääsee ![]() Kenenkään ei ole tietenkään pakko ajaa tasan rajoituksen mukaista nopeutta - eikä etenkään yli sen - mutta jos ajaa hitaammin kuin rajoitus niin muu liikenne olisi syytä huomioida: jos peräpeiliin ilmestyy joku niin olisi suotavaa ja kohteliasta väistää viereiselle kaistalle jos on useampi kaista samaan suuntaan ja on selvästi tukkona. Monissa maissa se on jopa ihan määräys ja laki. Eri juttu sitten jos on vilkas liikenne niin sitten kaikkien olisi syytä ajaa liikennevirran mukaista nopeutta. Se aiheuttaa kaikkein vähiten ongelmia, vaaratilanteita, yms. Tärkeintä olisi muun liikenteen ja kaikkien tiellä liikkujien huomioonottaminen, ja unohtaa minä-minä asenne ihan kokonaan. Lainaus:
Lainaus:
Sen sijaan tarvittaisi rutkasti enemmän poliiseja näkyvästi tien päälle, ei ne kameratolpat liikennekuria paranna millään tavalla. Nykyisin oikeasti kypsyttää ajaa ainakin pääkaupunkiseudulla, kun liikenteessä urpoillaan ihan käsittämättömän paljon minä-minä asenteella.
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4runner jako persiillään? Oli se. | Reisrdok | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 01.04.2010 09:57 |