![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Tää rekkalesbo on mahtava termi, itsekin siis edustan kyseistä naistyyppiä, vaikka tarkalleen olen kaiketi enemmänkin kuukulkijalesbo, kemppilesbo tai jäänmurtajalesbo. Olen tulkinnut asian niin, että olen liian lesbo heteroksi ja liian hetero lesboksi. ![]() Välillä suututtaa, mutta yritän aina kääntää asian toisinpäin ja sitten tajuan, että no eipä nämä tilanteet aina ole niin helppoja hoitaa. Että jos treffeille sattuukin tosi mukava heppu, mutta joka on auttamattomasti väärää kaliberia? Kyllä siinä tosiaan saattaisi aika helposti itseltäkin lipsahtaa, että "oot tosi kiva, mutta oot liian lihava". Toivon, että olisin osannut kuitenkin sanoa jotain hienovaraisempaa, kuten esim. että "ollaan ehkä liian erilaisia", mutta pahoin pelkään, että olen itsekin sanonut joskus, että "sun koko on ehkä vähän ongelma". ![]() Eli yritän sanoa, että EHKÄ ihan kaikki miehet ei tarkoitakaan loukata tai tarkoitakaan olevansa itse ihan vitun täydellisiä, vaan että eivät siinä hetkessä osaa sanoa hienotunteisemmin. Että "olet liian ruma" tarkoittaa kuitenkin ihan vaan, että "et ole mun tyyppiä". ![]() Noh joo, siitä rekkalesbosta vielä, että omalla kohdallani ymmärrän sen, koska olen monesti pitänyt esim. ihan lyhyttä tukkaa tai peräti kaljua tai sänkeä. Jostain syystä edelleen suurin osa ihmisistä kuvittelee, että lesbot on aina kaljuja tai lyhyttukkaisia. ![]() Mun OMASTA mielestä ihan paras, käytännöllisin ja cooleimman näköinen hiusmalli minulle on todellakin se muutaman millin sänki, mutta kasvatan toisinaan pidemmän tukan kun en jaksa kuunnella sitä ympäristön itkua asiasta. Oma lukunsa on nämä vatipäät, jotka tuntee mut esim. tällaisena punatukkaisena kuin nyt ja sitten näkevät mun vanhoja valokuvia ja sanovat, että "onneks et oo enää ton näköinen". Valitettavasti mun fiilikset tämänkaltaisen lausahduksen jälkeen loppuu siihen. No can do. Ehkä suurin vitsaus mulle ei kuitenkaan ole tämä ruma tai lihava ulkonäkö, vaan just nämä työ- ja harrastusasiat. Olen ehkä kuullut jo kaikki mahdolliset ihmisten aivopierut aiheista hitsaus, sukellus, elementtiasennus, kamppailulajit, tatuoinnit, offroad tai eräjormailu. ![]() Kermana kakun päällä on sitten nämä "oot niin kiva että EI SE HAITTAA vaikka sulla on tatuointeja". AAgh! Oikeesti?! No se on kiva se, ettei haittaa hei. ![]() Mutta joo, aina kun meinaa suututtaa, niin yritän miettiä olisinko osannut itse sanoa vastaavassa tilanteessa paremmin ja sitten tajuan, että ehkä en olisikaan. ![]() Yritän opetella fiksummaksi ja toivottavasti kaikki muutkin yrittää, sillä se on kyllä taivahan tosi, ettei vääränlaisia ihmisiä ole olemassakaan. On vaan toisilleen sopimattomia. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Se vain kannattaa pitää mielessä kun laukoo teräviä mielipiteitä, että se lihava voi laihduttaa mutta rumasta ei saa kaunista muuta ku juomalla.🙄
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No ei ihan yhdeltä mieheltä onnistunut mun kohdallani sekään ![]() Tyyppi oli kännissä ku peikko ku tavattiin ja selitti sit mulle et "Voisiksää laihduttaa ni sustaki tulis kaunis?" Mä sitte sille sanoin että: "Minä olen lihava-sinä olet tyhmä. Minä voin laihduttaa, mitä sinä voit tehdä?" Ei se oikeen käsittäny mitä mä sille sanoin... ![]() Rekkalesboks en o vielä päässy (ainaka kuullu), mutta oon liika omituinen muuten. Liian hippimielinen ollakseni "normaali" ja liian normaali ollakseni hippi. Kohtuu tavallisia harrastuksia sentäs löytyy - niinku kokkaaminen, leipominen, kutominen, puutarhan hoito jne. Mut sitte on ne muiden mielestä omituisemmat harrastukset tai elämänasenne tai joku semmonen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
No en mä usko ettei sua vois katella,siispä kuvia kiitos.
|
|
||||
|
||||
![]()
No offipalstalla tuskin kukaan valittaa jos nainen harrastaa offroadia... tai ehkä jos se offaa paremmin?!?!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Joku äijä joka toi jotai roinaa pari viikkoo sitten hiipi koneen luo ja satuin oleen sellase helveti pitkäpuomisen isomman laitteen kanssa siinä. Tämä tuli sanomaa että annas se kone tänne hän tyhjää auton.Kyllä hän tietää ja osaa kun omistaa samanlaisen mutta paljo pienemmän..ahaa..ehin ajatteleen ja olin juuri karjasemassa että sitä suuremmalla syyllä sinä et tätä konetta saa jos pienemmän omistat mut en ehtiny ku se alko siinä virkkomaan että et sitten tapa meitä sillä härvelillä. Totesin siihen kun suunvuoron sain et jos kuitenkin iha vähä kourisin...iha vähä vaa jooko?? Ukko mietti hetken ja lähti. Sitä enne kävi joku tollo joka vahtas ja vahtas sit sano ettei ole ikinä enne nähny naista kaivinkoneen kanssa.Sanoin sille että katoppa kuule nyt sitten oikee tarkkaa kun kerranki näet. Pärjään ilmeisesti liian hyvin töissäni kun olen aina yksin vaikka kaks konetta pitäs olla.Toisessa vuorossa niitä on kaksi mutta minä jään aina itekseni mut en sillä toisella apinalla mitää siinä tekiskä ku ei se tee mitää.Se on allerginen työlle.Mutta kyllä ne rahkeet multa ja koneeltaki loppuu kun sitä roinaa alkaa iha tosissaa tuleen.En pärjää yksin enää mut ei se ole mun ongelma.Teen sen mitä kerkiän ja loppu jää.
Mutta kuitenki mitä näihi pässeihi ihmisiin tulee en kenenkä takia aio lopettaa tuota autonrassaus puuhaa tai naiselle epäedullisia töitä, ja kuonolleni en mitää voi.Läskeille tokkiinsa. Mä pärjään näissä hommissa ja ne miespuoliset neidit nyplätköön pitsiä munki puolesta jotka ei tällästä sulata. Jos kelleen ei tälläsenä kelpaa olkoo sitte kelpaamatta. Suututtaa silti nämä hölmöt tyypit ..oli sitte tukkaa tai ei iha sama oli se sitte mies tai naine. Jos joku haluaa olla kalju niin kaikin mokomin.Eipähä tukka tartu laturiin. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Eikä se offaus nyt muutenkaan ole suurin ongelma, mutta heitin sen nyt vaan esimerkkinä. Varsinkaan nykyisin se ei ole ongelma kun mun offiharrastus rajoittuu vaan tähän foorumilla offaamiseen ja rumalla (l. ihanalla) maasturilla sunnuntaisin kaupassakäyntiin. ![]() Nisseriinan jutuista tulikin taas mieleen kaikkia mahdollisia ärsyttäviä juttuja, joita miesten kanssa töissä sattuu. Toisaalta hauskojakin juttuja sattuu paljon, eikä kaikki miehet ole ääliöitä. Ja osa niistä, jotka on aluksi ääliöitä, unohtaa sen kun huomaa että homma hoituu vaikka en pystykään hinkkamaan pippelillä mun työkappaleita (tää nyt oli siis ihan arvuuttelua, mulle kun ei ole vielä selvinnyt mihin sitä pippeliä tarvitaan metalli- ja rakennusalan töissä [poislukien sukellusala, on paljon helpompaa kusta vaivihkaa laiturilta tai aluksesta, jos omistaa pippelin]). Hauskaa oli kun viime kesänä hitsasin raksan kompuran säiliötä, kun se oli mennyt rikki. Siitä käveli monta kertaa joku vanhempi maalari ohi ja tuijotti ja kohta se taas käveli toiseen suuntaan ja tuijotti. Sitten se pysähtyi siihen viereen tuijottamaan ja lopulta kysyi, että "oletsä varma ettei se räjähdä kun sä hitsaat sitä?". Oli niin mehukas paikka, etten malttanut olla vastaamatta, että "en mie tiiä kun mie en ole ennen hitsannut". ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ammattilaisia.
Kyllä minä aina kunnioituksella katselen kun näen amattinaisia miesvaltaisella alalla hommissa.
Ennen armejjaan menoa nuorena pojakloppina oli hetken töissä vihannestukussa ja sieltä aina perjantaina rekat haki viimeisksi vihannekset kyytiin ennen maakuntiin lähtöä. Useinmiten kuskit olivat vatsakkaita ja varustettuna syvällä rekkmiehen hymyllä. Mieleen on jäännyt sieltä yksi perjantai kun normaalia pidempi rekka kurvasi pihaan ja kerta peruutuksella suoraan laituriin. Kuskin pukilta hyppäsi alas aika pikkunen naiskuski. Kattelin kyllä kunnioituksella ja ihastuneena kun ammattilainen hallitsi työnsä. Hattua nostan kaikille ammattilaiseille jotka työnsä hoitaa kunnolla. t. Ismo Ämmä
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jäi hyvin mieleen kun yhdelle teräsmyyjälle tuli vuosia sitten nuori nainen töihin varastolle. Se oli siellä sellainen aloitustason työtehtävä. Tuli silloin asioitua siellä useamman kerran yhden projektin tiimoilta. Hänen piti kerran pätkiä minulle jotakin vedettyä akselia. Saha oli varattu muuhun käyttöön ja varaston lattiallakin tiellä kupeksi ja sääti niitä-näitä joku miespuolinen vanhempi kollega. "Väistä tai rälläköin sua per*een!" murjaisi neiti (?) iso lentävä käsissään ja mieskollega häipyi saman tien turvallisempaan paikkaan... ![]() ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? | Jukkis | Chit-Chat | 19 | 19.08.2005 17:45 |
O: peltoauto tulevalle offarille | Kentsu | O/M/V Muut | 3 | 21.07.2005 18:29 |