Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.04.2017, 09:59
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Perusasetus

Ompas "mukava" huomata että en ole ainoa joka on liian sitä ja tätä. Ei tästä ole kun muutama viikko ku sain kuulla olevani liian lihava ja ruma. Tämän lisäks on tullu kommentteja kuinka olen liian paha suustani, perwo,hullu, rekkalesbo, teen vääränlaisia töitä ja autoharrastukseni on sairasta ja sopimatonta naiselle.Paras on jopa ihmetelly olenko edes nainen kun tuollasia rekka ja konehommia teen! Eipä ole rekat eikä koneet viä kertaakaa alkanee valittaa ja lakkoilee väärän perseen penkissä olemisen takia.Enkä ole kokenu kertaakaa olevani mies vaikka tuollasella touhulla itteni koitan elättää.Rakennekynsi jutut ei ole ikinä ollu mun heiniä eikä tule olemaa.Ja jos se jonku maailman kääntää nurin niin en sille mitään voi.Ihmettelen silti sitä, että kuka on se jolla on varaa sanoo kellekkä millä tavoin se toinen on vääränlainen?! Luulee ilmeisesti olevansa itse se täydellisyys..ja nimenomaa luulee..ja sit mua häirittee tuo sana rekkalesbo voisko joku viisaampi nyt todellaki selventää mikä tämä rekkalesbo oikeen on vai tuliko musta nyt sitten lesbo sen takia kun ajelee pitkää autoo? Tai siis tähän hätäänhä mä olen pyöräalustainenkaivinkonelesbo.
Mut heti olet pilallinen jos uskallat tehdä erilaisia asioita kun kaavoihin kangistuneet mottipäät katsoo sulle kuuluvan. No onha meitä sitten jo kolme jotka on liian sitä ja tätä.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? Jukkis Chit-Chat 19 19.08.2005 17:45
O: peltoauto tulevalle offarille Kentsu O/M/V Muut 3 21.07.2005 18:29

Sivu luotu: 15:01 (GMT +2).