![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Mie siirrän tämän Nikuzain postauksen tuolta Vituttaa-ketjusta vaikka tänne parittelutopikkiin, niin ei mene ihan offaamiseksi toi Vituttaa-ketju. Lisäperusteluna, että Hippanopan pikku vihjailustahan tämä keskustelu sai alkunsa:
Lainaus:
![]() Mutta siis karkeasti yleistäen asiahan on niinkuin Nikuzai ylhäällä sanoo. Sitten on aina poikkeuksia ja esim. itse olen melko usein onnistunut olemaan joku ihme väliinputoaja ja maanantaikappale. Esim. just toi eleillä flirttailu; mies jos iskee mulle silmää, niin mietin just että onkohan sillä pakkoliikkeitä vai roska silmässä. Tarjoudun sitten vilkaisemaan saanko sen roskan pois sieltä silmästä ja silmää katsoessa vahingossa tökkään kundia sormella silmään ja tästä pahastuneena se kävelee pois paikalta, enkä mie koskaan edes tajua, että mulle ehkä yritettiin just flirttailla. Eli periaatteessa mulla on ehkä vähän miehinen tapa katsoa tätä maailmaa, koska yleensähän näin käy, kun nainen yrittää elehtiä miehelle. ![]() No sitten taas mitä tulee näihin suoriin ehdotuksiin, niin joo toki silleenkin välillä onnistuu, että sanoo miehelle suoraan mitä tekis mieli. Kyllä toisinaan löytyy sellainen tyyppi, joka sen kuultuaan kulauttaa viimeiset oluet kurkkuunsa (tai yskähtää ne baaritiskille) ja sanoo, että "let's go". Huomattavasti useammin kuitenkin käy niin, että miehet valittaa suureen ääneen kun naiset ei tee aloitteita, sitten kun niille sanoo että miten olis jos lähettäis meille panemaan, niin mies toteaa, että "vittu mikä h**ra". Molemmat tilanteethan on siis täysin spekulaatiota, koska itsehän en alkoholia käytä, en käy baareissa enkä nussi humalaisten kanssa. ![]() Että silleesti, miten saisi pelimiehet ja pelinaiset kohtaamaan keskenään, sekä sitten parisuhdemiehet ja parisuhdenaiset keskenään, niin kaikilla olis kivaa eikä kellekään tulis paha mieli. Se kuka sen keksii, on nero. ![]() ![]() Sitten tietysti vielä nää henkimaailman asiat; eli vaikka kuinka kaksi ihmistä kohtaisi, niin ei se vielä sitä tarkoita, että ne automaattisesti jotenkin tykkäis toisistaan, tai edes sietäis toisiaan. Ikävin tilanne on tietysti, jos tunne on vain toispuoleinen. Eli ei tää tästä, kuulkaas. ![]() Mutta tolle Hippanopalle tarttis löytää pakoputkenrassaaja. Ja jotain rälläköintiä ja akkuporailua sillä oli kans luvassa. ![]()
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? | Jukkis | Chit-Chat | 19 | 19.08.2005 17:45 |
O: peltoauto tulevalle offarille | Kentsu | O/M/V Muut | 3 | 21.07.2005 18:29 |