Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 09.01.2017, 15:54
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.015
Perusasetus

Kärryllä työnnättämisestä mieleen tulee, että pitii vissiin olla kuitenkin jonkin verta paukkua vetoautossa jos se fiksusti jaksaa työntää järeällä kärryllä ja pidemmillä välityksillä.

Tietysti jos paukkua on tarpeeks, tulee mieleen miksei veturissa ole hyviä välityksiä itsessään?

Maataloustraktoreissa ilmeisen pieni määrä niitä, jossa sitä paukkua olisi, mutta ei kuitenkaan mitään liikennetraktoreja, joissa olisi jo valmiina sopivat välitykset. Maataloustraktoreilla ei kuitenkaan ole kärryn kanssa tyhjänä tarkoitus kauheasti ajella. Enempi kärryn veto-ominaisuuksista hyötyä mieleen tulee etenemisen parantajana hankalissa paikoissa.
Vastaa lainaten
 

Luokat
perävaunu, volvo


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Muuli peräkärryt (kipillä) Kris O/M/V Muut 2 20.12.2011 19:28
mudzilla maantiellä?? Nutti Tekniikka & Jutustelu 26 25.10.2007 15:54
Peräkärryt ja lainsäädäntö r2ree Tekniikka & Jutustelu 2 23.11.2006 23:45
Irokit maantiellä??? Hippo Chit-Chat 4 18.10.2006 07:24
PVn peräkärryt wallu Tekniikka & Jutustelu 8 26.05.2005 17:01


Sivu luotu: 15:23 (GMT +2).