![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Voiks niitä korotuspaloja ZJ:ssä laittaa useempaankin väliin?
Kannattaa samalla vaihtaa ne alkuperäiset jousien kumit, ovet todennäköisesti jo aika säleinä eivätkä tule ehjänä irti ja jos jättää pois niin korotuskin jää aiottua pienemmäksi. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vaihtaisin samalla ainakin kaikki kallistuksenvakaajan koiranluut sekä korikiinnikkeiden puslat, ja tsekkaisin tarkkaan kaikki tukivarret missä kunnossa puslat on. Jos ne on alkuperäiset, ne on loppu. Helpoiten uusii ostamalla Moogin uudet tukivarret puslineen; jos meinaa ajaa metsässä yhtään kovempaa offia niin vähintään alatukivarsiksi vahvemmat säädettävät. Kadulla ja miedossa offissa nuo alkuperäistyyppisetkin kestää toki hyvin. Vaihtaa tukivarret tai ei, niin muistaa sitten että korottaessa kaikki tukivarret sekä akselin- että korinpäästä löysälle, seka panhardin akselinpuolen pultti (takana myös korinpuoleinen) pitää löysätä niin paljon, että tukivarret ja panhard pääsee liikkumaan vapaasti pultin ympäri. Kun auto on korotettu ja takaisin omalla painolla renkaiden päällä (tai pukit akselien alla ja paino päällä) niin pultit ja mutterit momenttiin. Tämä siksi, että muuten puslat jää jännitykseen ja kumit repeää alta aikayksikön. Kannattaa muutenkin käydä paikat läpi, voi olla että mm. raidetangonpäitä yms. ei ole välttämättä vielä edes vaihdettu.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
just näitä vinkkejä kaipaan..eli mitä kannattaa tsekata samalla vaivalla..
Ne kumihässäkät tilaan ainakin koska ei olleet hinnankiroissa. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ja sitten jos joku hyväkäs eli mahtava persoona antaa neuvot mitä palasia tarvitaan 3" rännin kasaamiseen? Ajatus oli katilta vetää suora torvi taakse..onko akselin ylityksiä jne? Ei tarviis.mönkiä hangessa
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Minulla on tällä hetkellä omassa 2.5" downpipet (modatut Dodge Dakotan shorty- peltisarjat) -> Y:stä taaksepäin 3" putkella -> Magnaflown 3" katti -> Flowmasterin Delta- sarjan kammiovaimennin -> siitä 45° mutkalla auton alle ennen taka-akselia moottorin henki ulos. Toimii hienosti, kuulostaa hyvältä eikä tartte ylittää akselia. Aiemmin oli muuten sama, mutta downpipet oli 2" ja ennen kattia 2.5" putki.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mulla oli 2x3" suorat (n.1,5m pitkät) kuskin oven takaa kurkistavat torvet mun entisessä chevyn pikkarissa.. ne oli kieltämättä kovaääniset. mutta matkassa ihan ok.
katsuritkin kehuivat ääniä miehekkäiksi ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |