![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Niin kyllä sitä on monta muutakin ammattikuntaa jotka voi kusettaa maksajaa aika huolella, joillakin ihmisillä on vaan sellainen kusettajan ominaisuus ![]() ![]() ![]() Mun on töissä hakala huijata kun maksajat ja ulkopuolisetkin näkee mitä oon tehnyt/teen ja ihan realiajassa ![]() ![]() ![]() Mutta valitettavasti oon joutunut ja jatkossakin joudun näkemään kuinka paljon rakennusalalla fuskataan eikä tehdä niin kuin pitäisi tehdä. T Rohmo
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä sitä ainakin itse arvostaa enemmän papan ruutuvihkoon tekemää "huoltokirjaa", jossa tankkauksetkin on ylhäällä viidentoista vuoden ajalta, kuin sitä merkkiliikkeen leimaamaa.
|
|
||||
|
||||
![]() Huoltokirja.
Huoltokirjastahan näkee jotta kuinka monta vuotta on ylimääräistä huolloista maksettu.
Se on hyvä lisä vaan, en huoltokirjan mukaan autoja osta. Olen kyllä yleensä huoltokirjattomaan autoon hankkinut uuden tyhjän jota olen sitten ruvennut täyttämään tehtyjen huoltojen ja korjausten mukaan. Mun Libertyssä on kaksi huoltokirjaa, toinen ollut vissiin jossain vaiheessa kateissa ja otettu uusi käyttöön ja sitten on välillä taas täytetty vanhaa?? t. Ismo Ämmä
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 29.10.2016 06:47 |
|
|||
|
|||
![]()
Näinhän se vanhojen kanssa on, mutta uudemmissa se leima on takuun ehto.
|
|||
|
|||
![]()
Takuuta ei kannata sekottaa virhevastuuseen. Kuluttajalla on oikeus olettaa tuotteen kestävän tietyn ajan, olipa takuuaika mikä tahansa.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kuluvan laitteen, kuten auto, virhevastuuseen vaikuttaa myös oikea huolto ja sen toteennäyttö tapahtuu noilla samaisilla leimoilla. Jos auton kone poksahtaa takuuajan jälkeen suht vähillä kilometreillä niin ihan turhaa vedota virhevastuuseen jos ei ole näyttöä oikein tehdyistä ja oikea-aikaisista huolloista.
|
|||
|
|||
![]()
maailma on yhtä paha kuin siellä elävät ihmiset. Se vaan on niin että joko hankkii nätin uuden auton sillä marmoritiskin leimapakolla tai yksinkertaisen vanhan auton ja remppaa sitä aina kerran viikossa tai kuljettaa oikealla korjaamolla. Harmi että nykyään niin monessa asiassa raha on korvannut järjen. Johtajiksi ei enää pääse työkokemuksella ja käytännön viisaudella vaan komeilla papereilla ja kyynärpäätaktiikalla. Tulokset alkaa jo näkyä kaikkialla kun oikeasti pätevät ihmiset ei halua mennä päättäjiksi, koska kaikki muut päättäjät ovat virtsapäitä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Allekirjoitan tuon Kurren toteamuksen...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Autojen pakkaskestävyys | Nerd-O | Chit-Chat | 22 | 09.02.2007 22:46 |
Autojen tyhjäkäyttö | sjeeppi | Chit-Chat | 24 | 23.03.2006 16:46 |
Autojen pienoismalleja | samisami2 | Chit-Chat | 10 | 24.01.2006 15:56 |