![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kyllä sitä ainakin itse arvostaa enemmän papan ruutuvihkoon tekemää "huoltokirjaa", jossa tankkauksetkin on ylhäällä viidentoista vuoden ajalta, kuin sitä merkkiliikkeen leimaamaa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Huoltokirja.
Huoltokirjastahan näkee jotta kuinka monta vuotta on ylimääräistä huolloista maksettu.
Se on hyvä lisä vaan, en huoltokirjan mukaan autoja osta. Olen kyllä yleensä huoltokirjattomaan autoon hankkinut uuden tyhjän jota olen sitten ruvennut täyttämään tehtyjen huoltojen ja korjausten mukaan. Mun Libertyssä on kaksi huoltokirjaa, toinen ollut vissiin jossain vaiheessa kateissa ja otettu uusi käyttöön ja sitten on välillä taas täytetty vanhaa?? t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 29.10.2016 06:47 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Näinhän se vanhojen kanssa on, mutta uudemmissa se leima on takuun ehto.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Takuuta ei kannata sekottaa virhevastuuseen. Kuluttajalla on oikeus olettaa tuotteen kestävän tietyn ajan, olipa takuuaika mikä tahansa.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kuluvan laitteen, kuten auto, virhevastuuseen vaikuttaa myös oikea huolto ja sen toteennäyttö tapahtuu noilla samaisilla leimoilla. Jos auton kone poksahtaa takuuajan jälkeen suht vähillä kilometreillä niin ihan turhaa vedota virhevastuuseen jos ei ole näyttöä oikein tehdyistä ja oikea-aikaisista huolloista.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#6
|
|||
|
|||
![]()
maailma on yhtä paha kuin siellä elävät ihmiset. Se vaan on niin että joko hankkii nätin uuden auton sillä marmoritiskin leimapakolla tai yksinkertaisen vanhan auton ja remppaa sitä aina kerran viikossa tai kuljettaa oikealla korjaamolla. Harmi että nykyään niin monessa asiassa raha on korvannut järjen. Johtajiksi ei enää pääse työkokemuksella ja käytännön viisaudella vaan komeilla papereilla ja kyynärpäätaktiikalla. Tulokset alkaa jo näkyä kaikkialla kun oikeasti pätevät ihmiset ei halua mennä päättäjiksi, koska kaikki muut päättäjät ovat virtsapäitä.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Allekirjoitan tuon Kurren toteamuksen...
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
- En pidä teistä. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tästä oon kyllä perkein kanssa samaa mieltä, vasta perjantaina tein kuukauden huollon opeliini Öljytikku ylös masloa on tikussa ja heilautus paisarissa ja jarruissa on nesteet. Pelti kiinni palataan asiaan keväällä (todellisuudessa öljynvaihdossa jossain vaiheessa) Viimeksi jarrut taitaa olla vaihdettu jossain 200k kohdilla ja ny 280k laitoin uudet kengät Jakoremelissäkin on vielä pitkään kilsoja jäljellä Puoli tuttu ajelee wanhalla jotain 70-80 lukua coupe corollalla ja puoli vuosittain pitää säätää kärjet ja vuosittain hän vaihdattaa jarrunesteet, niijjoo on sitä joskus pitäny kuulemma pestäkkin ja öljyt vaihdattaa huolto ohjeen mukaisesti Et en kyllä oikeen alle kirjoita tota vanhoja korjataan viikottain Bemarilla ajelin useamman vuoden. Rullasinkohan siihen varmaan 100k mittariin ja leimalle hitsasin helmaan paikan ja vaihdoin raidetangon pään, niijjoo pitihän siihen maa kosketuksen jälkeen laittaa 2 renksua pakoputkeen ja ajovalot molemmat ja taka parkit molemmat piti vaihtaa kun lakkasivat palamasta ja bimmeri oli vuodelta 86 2000 lukunen avensis oli tallissa rempassa varmaan kuukausittain, faijan ~2010 mallisesta volvosta rempataan jotain pikkusta vähän väliä, mutsilla ollu viimesen vuoden T4 volkkarista vaihdeltii joka leimalle puslat ja kaikkea muuta kivaa pikkusta, ovet oli arvotus toimiiko ne tänään ja vetoa ois voinu lyödä montako vikavaloa tänään mittarissa syttyy, laatikko sitä kuoli lopullisesti vasta 200k mittarissa vikailemaan se alko jos jossain 150k kohdilla Etten oikeen allekirjoittaisi, et vanhempia autoja rempataan koko ajan
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Autojen pakkaskestävyys | Nerd-O | Chit-Chat | 22 | 09.02.2007 22:46 |
Autojen tyhjäkäyttö | sjeeppi | Chit-Chat | 24 | 23.03.2006 16:46 |
Autojen pienoismalleja | samisami2 | Chit-Chat | 10 | 24.01.2006 15:56 |
Autojen tyyppiviat! | Chit-Chat | 3 | 17.12.2005 10:33 | |
autojen vetopainoista | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.10.2005 12:50 |