Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mhk
Lähteekö putsarista letkua pakoputkeen, konepellin korkeudella liittyisi?
Ejektori se on, ja paineenvaihtelu erottaa pölyä putsarilta jonka pakoputken virtaus imee pois tai kumitulpan avaaminen puhaltaa kans pölyt pois. LJ:n putsarissa on sama tulppa, hodarissa on erillinen kippo mihin pöly kertyy. Tuota pakoputkeen poistavaa ejektoria on työkoneissa yleisesti, kaikissa ei aina alkujaan, syklonen tai turbo esipuhistajissa on näitäkin malleja.
|
Ei löytyny pienempää kuvaa netistä
Mutta se kumi tulppa tulee tohon kierteiseen reikään nelikanttisen reiän alla
Eikä se ole alin kohta imusarjassa vaan imari viettää tonne loppupäähän päin, eli ei voi lorauttaa sinolia imariin ja liekillä käynnistää
Ja jos starttaa ilman tota tulppaa samalla kun liekillä lämmittää puhaltaa liekin ulos tosta reiästä
Vai onko se johonkin turvesuolle tarkoitettu, et poistetaan se tulppa niin puhaltaa putsarista läpi tulevan pölyn pihalle