Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai
Nykku asia taas esillä, niin miten ihmeessä valmetin imusarja-ilmanputsari systeemi toimii
Imarissa kyljessä kumitulppa ja sen kun nykäsee irti niin puhaltaa tuntuvasti siitä reiästä ja samaten puhaltaa pikkasen ylempää olevasta reiästä
Ja muistelisin et mahdollisesti se puhallus loppuu kun imuputken putsarin ja koneen välistä nykäsee irti
|
Lähteekö putsarista letkua pakoputkeen, konepellin korkeudella liittyisi?
Ejektori se on, ja paineenvaihtelu erottaa pölyä putsarilta jonka pakoputken virtaus imee pois tai kumitulpan avaaminen puhaltaa kans pölyt pois. LJ:n putsarissa on sama tulppa, hodarissa on erillinen kippo mihin pöly kertyy. Tuota pakoputkeen poistavaa ejektoria on työkoneissa yleisesti, kaikissa ei aina alkujaan, syklonen tai turbo esipuhistajissa on näitäkin malleja.