Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #35  
Vanha 09.09.2016, 07:33
cannon_ball cannon_ball ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 15.11.08
Sijainti: Vaasa
Viestit: 97
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja M4x4 Näytä viesti
Tavallaan vähän offtopic, mutta ehkä kokemuksena arvokas. Tänään kävin oman pajeron kanssa konttorilla, eikä vastaava paineensäädin kelvannut. Väittivät kovasti, ettei ALB venttiiliä saa poistaa, eikä tehdä tuommosta ylimääräistä jatkosta jarruputkeen. Ainakaan tuohon kohtaan,

Väitin vastaan luonnollisesti ja huomenna kuulemma soitellaan trafille, että saako se olla noin vai ei.

Pajero on huoltoauto. Kerrohan kokemukisa, miten sielläpäin meni leimaamisen kanssa.
Kokemuksia mitä olen lukenut palstalta. Joillakin on mennyt heittämällä läpi , joillakin on muutoskatsastettu alb säädettäväksi ja kuten omassa tapauksessa otteesta ei löydy merkintää koko alb venttiilistä

Kävin kuitenkin kyselemässä asiaa konttorilta ennenkö tilasin kapistuksen ja kommentti oli, että eihän he voi tietää kuuluuko siellä olla venttiiliä välissä kun otteessa ei ole merkintää ja keskustelun jälkeen jarrujen toiminnasta jäin siihen ymmärrykseen että on hyvä kun jarruihinkin kiinnitetään huomiota autoja laitettaessa(juurikin tuo levy vs. rumpujarrun teho).

Loppu peleissä väittäisin että kaikenlaiset venttiilit ovat toisarvoisessa asemassa nelivetoautossa joissa on keskitasauspyörästön lukko koska talvella jolloin takajarrujen aikasemmin lukkoon meno on ongelma. Tulee ainakin itse ajettua neliveto päällä. Tuo perä on niin kevyt että takaveto on omalla ja muiden hengellä leikkimistä(kokemusta on). Ellei ala lapsettaa


jotain pientä taas päässyt tapahtumaan tallillakin

Puskurin sain asemmoitua vihdoin paikalleen. nyt on sit viimmeinen malli joka luultavasti saa vielä hieman peltiä/verkkoa koristeeksi, kunhan vinssipetiä pääsee tekeen.

Kuten kuvasta näkyy niin kori on vinossa. Johtuneeko siitä että koko viimmesyksy tuli ajeltua 5 korin kiinnityspisteellä ja kun korjasin tuon kuskinpuoleisen etukorvan, niin empä tullut asiaa ajatelleeksi, niin tinasin siihen asentoon missä oli. Tässä tulos PRKL!. Täytyy heittää sinne korvan alle extra tyyny väliiin jos sais vähän suorempaan.


helmojen kimmppuunkin pääsin ja olihan muuten työmaa ja näin puolustuksekseni täytyy sanoa että oli ensimmäin kerta ja jumalauta se kyllä näkyy jäljessä

huomatkaa "hieman" mutkitteleva leikkaus sauma


Mutta kiinni on ja pysyy. onneksi toinen puoli onnistu paljon paremmin ulkonäöllisesti ainakin

Tästä on hyvä jatkaa
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vitara metsälle meno auto Vitura Maasturiprojektit 104 19.01.2019 20:21
Chervolet "HIRVIÖ" Blazer -78 maajo79 Maasturiprojektit 327 02.12.2014 21:28
Myydään L200 jorse O/M/V Ajoneuvot 0 16.03.2013 18:50
L200 xlh88 Tekniikka & Jutustelu 2 04.11.2012 08:18


Sivu luotu: 00:37 (GMT +2).