![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() kelpaakos leimasedälle tuollainen paineensäädin kun se ei ole kuormantunteva ![]() just viimetalvena askarreltiin yhteen terrafamen mitsuun uus säädin ja korvakot yms uusiksi kun oli johonkin hävinnyt.. olivat hyvintarkkoja säätimenasennosta.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
olikos se niin että jos ei ole ohjaamosta säädettävä kelpaa.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Juurikin näin olen asian ymmärtänyt ja onhan noita palstalaiset laitelleet ja hyvin ovat kelvanneet.
Itse ainakin luotan tuohon systeemiin paljon enemmän kuin alkuperäiseen joka on lopettanut toimintanta liikkeestä ulosajon jälkeen ![]() Tuo alkuperäinen venttiili oli muuten ihan toiminta kunnossa kun irrottelin sen ja kaikki nipatkin sai auki että myytävänä vois olla jos joku tarttee |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Nyt tuli vastaan iso dilemma.
Mihin laitan noi akut? Alunperin oli tarkotus et lavan alle mut siitä tuli niin matala ettei mahdu mitenkään järkevästi. No nyt mietin et josko lavan päälle mutta jos laitan ne keskelle niin levyjä on ihan turha ottaa kyytiin jos laitan ne sivulle niin jää risujen sun muiden armoille. mietin hyttiin sisällekkin mutta millasen kotelon niille joutuu värkkään jos sinne laittaa?? onko fiksua muutenkaan? ideoita ja mielipiteitä kaivataan nyt paljon! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Lavan alle kyljelleen?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eikö muka mahdu lavan alle tuohon tankin oikealle puolelle, jos on pakoputken kanssa tarkkana ? Vai tuleeko käkkärin vaijeri tielle ? Oisko lavaa kauhee vaiva korottaa vähän ? Lavaan voisi periaatteessa tehdä pellistä semmoisen syvennöksen akuille, ja luukku siihen päälle.
Jos sisälle laitat, nii tee kunnollinen kotelo, ja mielellään huohotus pihalle. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tarkoitus oli vetää pakoputki tosta lavan etummaisten kiinnitysten välistä apparin puolelta pihalle niin siinä on hintsusti tilaa enää akuille. lavaa vois korottaa vähän mutta mieletön työmaa sekin ja lavan käytettävyys kärsii liikaa vaikka ite onkin 196cm pitkä niin mieluummin nostan 110cm korkeelle kun 120cm jos painona on hirven vasikka ![]() Se syvennys olis kyllä ainut oikea vaihtoehto kun jotenkin pitäs saada annettua itelle ja muille lisävirtaa. Huomasin vaan syksyllä että aina kun jollakin oli autosta akku loppu aamulla niin mulla soi puhelin ![]() rungon välissä olis tuolla ihan takana tilaa akuille mutta se on taas metri puolitoista lisää kaapelointiin joka ei sit taas vinssiä ajatellen ole se optimaalisin. Noita hankookkeja ei viitti oikein laittaa kyljelleen kun saattaa kuivaa ja ne paremmat akut joutuu pitää vielä kaupan hyllyllä alati vaivaavan kapitaali pulan vuoksi ![]() Mitäs jos tekis tohon hyttiin reiän josta tois akut tohon "tavaratilaan" ja pellittäis ympäri niin että jäis taaksepäin auki? Pääsis navoille helposti ja akut olis suojassa. Suunnitelmissa on ollut jo pidempään tehä hylly tonne taakse että saa aseet vähän pienemmällä kaivautumisella käteen. Tähän kun joku on vaihtanut jotkut nissanin penkit niin ei luista itsestään eteenpäin kun nyppää kahvasta. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Pakettiautossa mulla oli vänkärin penkin alla akut. Oli hyvä, kun talvella akut oli lämpimässä.
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Väitin vastaan luonnollisesti ja huomenna kuulemma soitellaan trafille, että saako se olla noin vai ei. ![]() Pajero on huoltoauto. Kerrohan kokemukisa, miten sielläpäin meni leimaamisen kanssa. Viimeksi muokannut M4x4 : 10.09.2016 07:15 Perustelu: Meni ekalla kerralla lainaamiset ihan käteen. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kävin kuitenkin kyselemässä asiaa konttorilta ennenkö tilasin kapistuksen ja kommentti oli, että eihän he voi tietää kuuluuko siellä olla venttiiliä välissä kun otteessa ei ole merkintää ja keskustelun jälkeen jarrujen toiminnasta jäin siihen ymmärrykseen että on hyvä kun jarruihinkin kiinnitetään huomiota autoja laitettaessa(juurikin tuo levy vs. rumpujarrun teho). Loppu peleissä väittäisin että kaikenlaiset venttiilit ovat toisarvoisessa asemassa nelivetoautossa joissa on keskitasauspyörästön lukko koska talvella jolloin takajarrujen aikasemmin lukkoon meno on ongelma. Tulee ainakin itse ajettua neliveto päällä. Tuo perä on niin kevyt että takaveto on omalla ja muiden hengellä leikkimistä(kokemusta on). Ellei ala lapsettaa ![]() jotain pientä taas päässyt tapahtumaan tallillakin Puskurin sain asemmoitua vihdoin paikalleen. nyt on sit viimmeinen malli joka luultavasti saa vielä hieman peltiä/verkkoa koristeeksi, kunhan vinssipetiä pääsee tekeen. Kuten kuvasta näkyy niin kori on vinossa. Johtuneeko siitä että koko viimmesyksy tuli ajeltua 5 korin kiinnityspisteellä ja kun korjasin tuon kuskinpuoleisen etukorvan, niin empä tullut asiaa ajatelleeksi, niin tinasin siihen asentoon missä oli. Tässä tulos PRKL!. Täytyy heittää sinne korvan alle extra tyyny väliiin jos sais vähän suorempaan. helmojen kimmppuunkin pääsin ja olihan muuten työmaa ja näin puolustuksekseni täytyy sanoa että oli ensimmäin kerta ja jumalauta se kyllä näkyy jäljessä ![]() ![]() huomatkaa "hieman" mutkitteleva leikkaus sauma Mutta kiinni on ja pysyy. onneksi toinen puoli onnistu paljon paremmin ulkonäöllisesti ainakin ![]() Tästä on hyvä jatkaa ![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]()
noniin tallilla taas jotain tapahtunut ja melkein kiirekkin tullut kun jahtiin pitäis päästä mitsulla 15 päivä ja vielä olis aikasta monta juttua tekemättä,
-runkonumeron kaiverrus -jäähdytysjärjestelmä vuotaa jostain -lisää maali sisä ja ulkopuolelle -penkkien kiinnikkeitä säätää -snorkkelin teko(viemäriputket on jo hommattuna) -sisälokasuojat/kaarilevitykset eteen -takalokarit loppuun -muutoskatsastus -pirusti pikkunäpräämistä mutta lokareita sovittelin paikalleen ja jotenkin tuntuu että ei tuu hyvät mutta kiireen takia pitää nuo nyt laittaa. auto sai uuden maalipinnan |
#12
|
|||
|
|||
![]()
HIRVI(Ö)n VOL.1 on valmistunut
jahtiinkin päästiin piti käydä ottaas kuva "isoveljen" kanssa ![]() ensimmäinen hirven haku metsästä https://youtu.be/hIx6jYTBB1Q nyt jun jahti on ohi niin mitsu pääsee taas työstön alle - vinssien asennukset - lavakaari -liinalaatikko apparinpuolelle lavan alle -kattoteline johon niin paljon työvaloja että saa tehtyä päivän ympärilleen milloin vain ![]() -isompi turbokin olis hyllyssä odottamassa mutta katotaan nytte |
#13
|
||||
|
||||
![]()
OT
Onko toi ekoissa kuvisa näkyvä Jawa-mopo sun? Tuli vaan ihan väristykset kun huomasin sen, 15-kesäisenä ajelin sellaisella... mut vain ja ainoastaan kesäduuniin kun en kehdannut moisella ajella kaikkien muiden ajellessa Monkey ja PV mopoilla.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#14
|
|||
|
|||
![]()
hetken piti miettiä että mikäs jawa
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vitara metsälle meno auto | Vitura | Maasturiprojektit | 104 | 19.01.2019 20:21 |
Chervolet "HIRVIÖ" Blazer -78 | maajo79 | Maasturiprojektit | 327 | 02.12.2014 21:28 |
Myydään L200 | jorse | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.03.2013 18:50 |
L200 | xlh88 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 04.11.2012 08:18 |