Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 13.07.2016, 10:09
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Mites voiko tollasilla vaikuttaa koneen sylinterien huuhteluun?

Eli jos rottelo kulkee maantietä nyky kansilla ja putkistolla vaikka 10L sadalle

Sit kun avarretaan kannet ja 2" putkisto vaihdetaan 4" vapaavirtaseen, niin kaikkiahan tietää, et pakokaasut virtaa paremmin jolloin ilmaa ja polttoainetta saadaan kulumaan enemmän

Mutta jos laittais noi venttiilit putkeen ja mittais et virtaus on alkuperäisen kokoonpanon vertainen, niin eikös silloin kulutuskin tipahda siihen mitä se oli
Helpommalla pääsee kun käyttää sitä imupuolella olevaa venttiiliä. Ei avaa sitä ihan niin paljon, niin ei mene sitä polttoainettakaan niin paljon. Jos meinaa se imusarjan venttiili virtaukseen nähden vaakatasossa ajella 1000km sillä raikkaalla isolohkolla, niin polttoaineen kulutus saattaa olla pienin murhe.
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hiacen fuel cut jykelä Tekniikka & Jutustelu 0 29.09.2015 10:25
Myyty PLasmaleikkuri CUT-70 kamian O/M/V Muut 1 10.07.2013 07:36
O: sj410 kojelauta ja pakoputkisto Tontze O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.08.2007 16:07
Pajeron pakoputkisto ja puskuriakin... Flugfiske Tekniikka & Jutustelu 15 17.10.2006 09:29
cut & turn Rojota Tekniikka & Jutustelu 3 14.03.2006 09:12


Sivu luotu: 19:00 (GMT +2).