![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
mää maksan venttiilit ja sää bensat ![]()
__________________
alumiini ja erikoishitsaukset palstalaisille edullisesti. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ei piru pörssi kestä moista turneeta kokeilla ![]() Kuorma mersu ainakin lakkasi kulkemasta ja kuluttamasta kun putkisto uusittiin Normaalisti oli tankillinen kuopiossa, uudella putkistolla canter kyydissä turkkuseen ja vielä oli mustille miehille dieseliä jäljellä Tosin se lakkasi olemasta niin kiva kunnei enää kulkenut, mutta metelikin väheni, kun loppu vaiheessa oli putkea kaikki 2cm puolellaan pakokaasujarrujen läppien jälkeen ![]() ![]() Joku saattanut kuullakkin punainen ja helvetin moinen meteli kun 5tietä ees sun taas kelailin ![]() Menee offiksi, mutta silloin kun siinä oli downpipet jäljellä helkyttelin menemään mitä se tahtos kulkea sellaiseen tienvarsi nopeusnäyttöön, onneks ei tullut koppalakkeja vastaan 128 muistaakseni oli näytön lukema ![]() ![]() Niijja emännän kanssa ollaan oltu yli10v yhessä ja emäntä oli märkä päivä uni vielä silloin, niin vasikkahotlinelle on turhasoitella ![]() Mut putkiston uusimisen jälkeen nuhasesti 92 naviin ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Minulla on ollut Jeepissä ihan orkkisputkisto lambdoineen, sitten vähän avarrettu orkkis valurautaisilla pakosarjoilla, sen jälkeen mieto virinokka + paremmin virtaavat virikannet + peltisarjat + vieläkin paremmin virtaava putkisto.
Niin kauan kun autossa on ollut samat välitykset ja samankokoiset/ tyyppiset renkaat alla, on auto kuluttanut 0,5 litran tarkkuudella normiajossani aina saman verran. Tuo puolen litran hyppy tuli viimeisimmän päivityksen mukana. Sitä ennen en voi sanoa huomanneeni normiajossa putkiston muutoksista mitään hyötyä/ haittaa - paitsi paremman käyntiäänen ![]() Tällä on nyt tullut veivattua kohta 75 000km, joten uskallan sanoa että tiedän jos kulutuslukema muuttuu oleellisesti kun jotain asiaa autossa muuttaa. Selvästi paremmin hengittävä putkisto monesti vaikuttaa alavääntöön, ja koneesta riippuen sen sitten joko huomaa tai ei. Omassa autossa alaväännöt ei mielestäni ole mitenkään huonontuneet, tai ainakaan en ole sitä persdynossa huomannut. Sen sijaan reippaalla kaasulla ja lähempänä punarajaa eroa on tullut.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 13.07.2016 08:40 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hiacen fuel cut | jykelä | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.09.2015 10:25 |
Myyty PLasmaleikkuri CUT-70 | kamian | O/M/V Muut | 1 | 10.07.2013 07:36 |
O: sj410 kojelauta ja pakoputkisto | Tontze | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.08.2007 16:07 |
Pajeron pakoputkisto ja puskuriakin... | Flugfiske | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 17.10.2006 09:29 |
cut & turn | Rojota | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.03.2006 09:12 |