![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#16
|
||||
|
||||
![]()
no uskoin paulia. laitoin kollektoriin, kumpaankin, ja viel siihen x-putkeenkin paikan
![]() voi kokeilla ja kattoo mitä vaikuttaa. tyhjäkäynnillä säädön jälkeen 14.6 ja kierroksilla 11,8 näyttäs. nämä oli siitä x putkestä mitattu. kokeillaan lähipäivinä kollektoreista. kiihdytyspumppujen vivut joutu siirtään 2 kohtaan muuten veti hoikalle ja yskäs. 850BP hollikka kyseessä. suuttimien koko selvinnee kun pääsee ajelulle joskus.
__________________
alumiini ja erikoishitsaukset palstalaisille edullisesti. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hiacen fuel cut | jykelä | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.09.2015 10:25 |
Myyty PLasmaleikkuri CUT-70 | kamian | O/M/V Muut | 1 | 10.07.2013 07:36 |
O: sj410 kojelauta ja pakoputkisto | Tontze | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.08.2007 16:07 |
Pajeron pakoputkisto ja puskuriakin... | Flugfiske | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 17.10.2006 09:29 |
cut & turn | Rojota | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.03.2006 09:12 |