![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Unimog 411:n jarruremppa meneillä. Onko tietoa mistä saisi jarrusylintereiden tiivisteitä? Sylinterin halkaisija 22,2mm ja uudemmat akselit kyseessä. Tähän varmaan käy jonkin muunkin vehkeen jarruosat? Ulkomailta löytys kyllä uusia sylinterejä, mutta ei tiedä mikä niistä ois oikea. Toisekseen metalli osat on vielä ihan ok kunnossa. Ja tuulilasia vielä olen moggiin vailla..
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kannattaa kysäste merexiltä Saksasta. (http://www.merex-unimog.com/)
Hinnat eivät olleet pahat ja runkonumerolla löytyi oikeat osat nopeasti. Muuten asiasta kukkaruukkuun, oisko porukalla intoa lukea jos pistäisin 416 remppailu kirjottelun alulleen? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Varmasti luettavaa. Anna mennä.
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja koska 22,2mm on aikalailla sama kuin 7/8" niin valikoima vaan lisääntyy ja taas esim. http://www.jenkkiosat.com/jarrukumi_78_1kpl |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jopas löytyy! Kiitoksia.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Laitetaans tännekkin moggi bongaus. Pieksämäellä iso gee, saksan kilvissä(jos en nähnyt väärin).
__________________
@merc80s_benz |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Vastaus katsastusinssiltä/trafilta oli tyly; ei onnistu akselien vaihto enää. Täytyy olla valmistajan hyväksyntä, että kyseiset akselit on suunniteltu kyseiseen ajoneuvoon. Jos jollain on tuttu katsuri tms. niin olis kiva saada toinenkin mielipide asian tiimoilta. Tämä siis liittyy aiempaan keskusteluun moggilaiset muutoskatsastamalla geehen. Ja tämä muutos siis tuli voimaan muistaakseni kesäkuussa? Myöhästyin ilmeisesti vuodella tämän projektin kanssa
![]()
__________________
w460 om606 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.iltalehti.fi/autot/2015100920482430_au.shtml |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Aika jännästi eroaa soveltamisohje määräyksestä akselistomuutoksien osalta, ainakin äkkiä luettuna. Määräyksessä ei kielletä vaihtamasta akselia, kun taas soveltamisohjeessa lukee tuo, että täytyisi olla valmistajan juuri sille automallille suunnittelema tai valmistama akseli.
Tuolta löytyy ekasta postauksesta määräys ja soveltamisohje. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=133002 -MaTTi- voisi tietää onnistuuko akselien vaihto, jos on sellaisen katsastanut? ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jutustelua | Elmo | Jokes | 0 | 21.08.2006 12:33 |
Millaisia Unimoggeja siviilissä ja kilpapuolella | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.08.2005 20:23 | |
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2004 20:00 |
M: Ohi aiheesta, mutta... | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2004 19:30 |
MM-finaalikuvia, aiheesta ja aiheen vierestä | Laskos | Jalkapallo | 0 | 01.07.2002 13:33 |