Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 18.05.2016, 02:08
Marso Marso ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.07.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 195
Perusasetus

Eli tuota samanikäistä RJ:tä voisi käyttää verrokkina. 22R mottia nyt ainakin voi siis käyttää verrokkina, mutta voiko myös 22R-E:tä? 22R hommahan menee jo helpoksi, kun vaihtaa tarvitsee ymmärtääkseni vain etujarrut ilmastoituihin versioihin. Ainakin tarjoaa varaosakaupoissa samoja pikkurumpujarruja taakse molempiin LJ:in ja RJ:in (22R). Ja hepatkin saa nostaa wikipedian mukaan 97 kappaleeseen (22R). Tuolla 22R-E:llä voisi nostaa jopa 114

Olisiko kellään papereita eroavaisuuksista, joita voisi tarvittaessa näyttää konttorilla? 22R:llä varustetusta tai 22R-E:llä varustetusta verrattuna LJ:hin (pyöreälamppuiseen).
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään 16.5 sisäbedlock vanteita ja 36"-37" renkaita.Myös 46",49",53" ja 54" k-a renkaita Mase O/M/V Renkaat ja vanteet 6 07.02.2014 09:08
Myyty suikan 31" pirkkapokkerit ja 8"vanteet myös vaihto 33/35 6pultti japsijakoisiin Jari O/M/V Renkaat ja vanteet 2 11.09.2012 15:50
Myydään mb G 2kpl-15"alua ja 4kpl 16"peltivannetta/vaihto mönkiä kummeihi härtsveli O/M/V Renkaat ja vanteet 0 12.11.2010 19:11
TJ:n korotus ja 33" + muutoskatsastus Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 14 13.04.2010 20:33
Moottorin vaihto ja muutoskatsastus Tekniikka & Jutustelu 7 13.02.2007 09:15


Sivu luotu: 06:03 (GMT +2).