![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Jos teho kasvaa max 20% auton omaan tehoon verrattuna niin riittääkö silloin omat jarrut ja alusta? Kävin konttorilta kysymässä, mutta ei siellä halunnut/tiennyt sanoa. Mihinkäs tuota läjää -86 voi edes verrata, eikös se ole ainoa kierrejousinen mallisarjassaan?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ja pelkän välijäähdyttimen lisäys vaatii saman rosessin?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Pääsisit paljo helpommalla kun laittasit sen vaan sinne. Kukaan ei konttorilla rupea kyselemään että onko se nyt vakio vai mikä ahdin jos se nyt ei päällisin puolin ole kovin paljon isompi kun vakio ahdin. Ei kannata konttorilta tuollasia kysellä kun ei tuos teho nyt varmaan nouse, joka pultinhan siellä sais muutoskatsastaa kun niiltä kysyy.
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Konttoriltahan voi kysellä ja jos tarinat ei kohtaa Trafin ohjeiden kanssa ni soitto Trafiin ja äijän nimi mainiten. Itellä on semmonen kottero et tilastollisesti joka toinen tai kolmas leima ni joutuu kinaamaan katsurin kanssa,joka kerta on katsuri ollu väärässä ja leima on tullu,paras muutoskatsastus kesti 1 tunnin ja 50 minuuttia. Jos tekisin autoon kaikki ne mitä katsuri on vaatinut ni olisin keksiny ikiliikkujankin,ja auto olis silti leimaamatta.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Täähän nyt riippuu jo ihan siitäkin että näkyykö se fööni ylipäätään kuinka helposti sille katsurille. Esim omassa poikittaiskoneisessa vw:n dieselissä se mutka on siellä motin ja tulipellin välissä ja on helkutin vaikea katsastuksen yhteydessä kurkkia ja tutkia että mikä vehjes siellä on. Jos taas pitkittäismylly ja fööni siinä kupeessa tyrkyllä ja raapastu jostain traktorista niin herättäähän se muutakin kuin hilpeyttä konttorilla
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Eli ei saa kasvaa teho hevostakaan jos mallisarjasta löytyy tehokkaampi, heti verrattava siihen. Jep. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Verrataanko HDJ80:stä bensakoneiseen FZJ80:iin jos teho nousee?
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Eli tuota samanikäistä RJ:tä voisi käyttää verrokkina. 22R mottia nyt ainakin voi siis käyttää verrokkina, mutta voiko myös 22R-E:tä? 22R hommahan menee jo helpoksi, kun vaihtaa tarvitsee ymmärtääkseni vain etujarrut ilmastoituihin versioihin. Ainakin tarjoaa varaosakaupoissa samoja pikkurumpujarruja taakse molempiin LJ:in ja RJ:in (22R). Ja hepatkin saa nostaa wikipedian
![]() ![]() Olisiko kellään papereita eroavaisuuksista, joita voisi tarvittaessa näyttää konttorilla? 22R:llä varustetusta tai 22R-E:llä varustetusta verrattuna LJ:hin (pyöreälamppuiseen). |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään 16.5 sisäbedlock vanteita ja 36"-37" renkaita.Myös 46",49",53" ja 54" k-a renkaita | Mase | O/M/V Renkaat ja vanteet | 6 | 07.02.2014 09:08 |
Myyty suikan 31" pirkkapokkerit ja 8"vanteet myös vaihto 33/35 6pultti japsijakoisiin | Jari | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 11.09.2012 15:50 |
Myydään mb G 2kpl-15"alua ja 4kpl 16"peltivannetta/vaihto mönkiä kummeihi | härtsveli | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 12.11.2010 19:11 |
TJ:n korotus ja 33" + muutoskatsastus | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 13.04.2010 20:33 |
Moottorin vaihto ja muutoskatsastus | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.02.2007 09:15 |