Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #25  
Vanha 09.05.2016, 18:44
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jam0 Näytä viesti
Sellanen nyrkkisääntö olemassa että MAKSIMI mitä saisi pulttia kiristää on pultin halkasija x pultin lujuus.

Noi vakio pyöränpultithan taitaa kaikki olla 10.9 lujuudella, eli:
10.9 x M12 = n.130nm
10.9 x M14 = n.150nm
tjaa, Scaniassa on 22 milliset pultit, mutta niille on normaalitiukkuus 800Nm. Tiiheempijengasissa, esim. perävaunuissa on luokkaa 650Nm (22mm)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyota 2L2 kiristys momentit? _VESALA_ Tekniikka & Jutustelu 0 23.02.2008 08:44
B koneen momentit? Eris Tekniikka & Jutustelu 2 21.01.2008 21:13
Pyöränpulttien irroitus vetoakselista jappe Tekniikka & Jutustelu 8 13.12.2005 07:28


Sivu luotu: 03:05 (GMT +2).