Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja coilyzuk
Onko sulla dampperissa asteikkoa tai edes nollakohta merkattu?
|
On TDC ja vähän toistakymmentä astetta siitä molempiin suuntiin merkitty.
Lainaus:
Jos ei ole niin maalaa vaik nolla ja -35 asteen merkit niin Strobolla vois kurkata missä se sytkä oikeasti seilaa eri kierrosluvuilla. Jos ei anna ennakkoa kierrosten kasvaessa niin ei välttämättä prötää yhtään, ei vaan kierrä ja pakosarjat hehkuu
Kyllähän toi laajakaistalambdakin välttämätön on kun seokset haluaa kohdalleen. Strobolla ja laajakaistalambdalla näkis oikeasti missä mennään.
|
Sytkäennakko säätyy täysin PCM:n ohjaamana, siihen ei vaikuta virranjakajassa mikään.. virranjakaja vaan tarjoaa joka pytylle kipinän silloin kun PCM käskee puolan lyömään tahtia, virranjakajan ainoa liikkuva osa on pyörijä. Ajoituslampulla ei voi 5.2/5.9 koneissa tehdä oikein mitään. En muista näyttääkö ODBII- lukija sytkäennakon, muistaakseni näyttää.
Laajakaistalambda pitää ostaa viimeistään siinä vaiheessa jos/ kun hommaan sen SCT Tunerin ja custom- softan.. tarvitsee ko. härvelillä ensin kerätä OBDII- portin kautta dataa, tarvitsee laajakaista- anturilta seostiedot että pystyy rakentamaan bensakartat yms. kohdalleen.