Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #24  
Vanha 26.01.2016, 09:01
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Karamoottorit on asemantureilla olevia, eli ei ole vaarana väkisin väärään väliin meno. Logiikka saa tiedon, että sylinteri ei mene asemaansa-> vetää laatikon takaisin vapaalle, tai ainakin yrittää. Tämä siis sillon jos esim laatikon sisältä särkyy jotain.

Kuvitteleppa kuin hankala on toteuttaa pneumatiikalla kyseinen systeemi. Ei ole kahdella sylinterillä mahdollista, vaikka miten yrittäisi. Ja pneumatiikan asema-ajo vaatisi helkkarinmoisen määrän antureita. Toisinkuin tuo karamoottori laskee vain kierroksia ja on sääsuojattu paketti. Tiedä sitten, kukin tietenkin toteuttaa tyylillään ja voihan se olla, että joku toinen saisi pneumatiikalla paremman tuloksen Mutta itsella on toi logiikan kanssa leikkiminen tutumpi juttu kuin pneumatiikan kanssa.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 23:10 (GMT +2).