Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 16.01.2016, 12:49
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Perusasetus

Miulla on Jeeppi ollut nyt kuukauden tallissa. Josta puuttuu välikatto, ovet on vinksin vonksin Ja ulkokattolin on myrskyjen repimä ja vanha, jostain ajalta - "sotien jälkeen".
Mutta on se parempi, kuin ei mitään. Ei tarttee hangessa maata, ja enenenkaikkea ei tuule. Mutta kun taaskin on projekti sananmukaisesti jäissä, niin oon ruvennut miettimään et jos kuitenkin sijoittais muutaman tonnin tuohon?
Tekis välikaton kipsilevyistä ja 20 cm eristettä, ja laittais tuon vanhan huopakaton päälle vaan sitä huopalevyaaltopahvijuttua. Se ei o kallista, tai ei ainakaan ollut.
Suurin ongelma on tietysti rahukka, ja toinen yhtäiso on se et ite oon niin paskana et vaikka osaan tehdä nuo jutut niin se fyysinen tosteutus on riivatun hidasta ja tulen siitä pusaamisesta hirrveen kipeeks.

mut mitäs raatilaiset on mieltä, et onks siin mitään järkee? se talli on vanhaakin vanhempi hirsijutska joka on jo ammoin pilattu kaatamalla sisus täyteen hiekkaa ja samoin ulkoseinien ympärillä on multaa, eli alimmaiset hirret on melkosen muhjua.
(tosin en kyllä yleensä välitä muiden mielipiteistä paskaakaan, mutta oon näemmä kysely iässä).
Ja tuleeks kellä mieleen mikä ois halapa paikka hommata ulkokaton tarpeita?

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty tavaran säilytys kontti american O/M/V Muut 8 08.12.2013 09:57
Autonostimen sijoutus autotallissa... khonkonen Tekniikka & Jutustelu 5 01.07.2009 07:34
Säilytys tilaa talveksi! Angelo Tekniikka & Jutustelu 4 28.11.2008 11:53
Yllätys autotallissa.nyt Bruno Chit-Chat 5 17.10.2007 14:12
Auton säilytys kielletty? jappe Chit-Chat 69 20.01.2007 14:24

Sivu luotu: 20:39 (GMT +2).