![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ensimmäiseksi testeriin kiinni ja mahdolliset vikakoodit lukuun. Samaten testerin kanssa kannattaa ajaa pieni testiajo ja katsoa kraafista livedataa nopeusantureista ettei ole katkoksia tai piikkejä käyrissä jotka sekottaisi tcm:n ajatuksia. Ensiapuna voi myös koittaa irroittaa akkukaapelin hetkeksi jolloin tcm nollaa opitut tavat ja aloittaa opiskelemaan ajokäytöstä uudestaan puhtaalta pöydältä. Käy ensin kuitenkin lukemassa vikakoodit ettei johtolangat häviä tcm:n resetoinnin yhteydessä. Öljy on varmaan kirkasta ja hyvän hajuista? Ei pakkasnestettä joukossa tai muuten mustaa lietettä?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Öljyt on kirkasta ja vaihdettukkin 20tkm sitten.. Kaasuvaijerin sääsin äsken edellisen viestissä annetun ohjekirjan mukaan. vaijerin säädöt oli ainakin pielessä.. vielä en ole päässyt testi lenkille.. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Aloita mittaamalla linjapaineet ja governor paineet ohjeen mukaan, jos vaiva ei poistunut. Viimeksi muokannut Mase : 04.12.2015 13:24 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei aivan. Elokusssa -92 on tullut hodariin A442F:n SÄHKÖohjattu versio, tätä ennen malli on ollut sama A442F mutta sähköjä on vain vaihdevalitsimen asentokytkmisessä + lämpöanturi.
Ulkomaan foorumeillalin osa on ollut vähän hukassa mallien suhteen ja esim -90:n loota on väitetty olevan A440(F). Tuolta lataat RM314E opuksen, tarvit lataamiseen vaikka utorrentin. http://daemon4x4.org/portal/downloads.php?dcid=17&p=2 huom, tuo olikin korjausopus, seuraavala sivulla on RM315E jossa on enemmänkin vianhausta. Viimeksi muokannut mhk : 04.12.2015 13:56 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Sähköohjatun tunnistaa yksinkertasimmillaan vaihteenvalitsimesta, nupissa on od off nappi ja kaaviosta puuttuu siten 3:nen.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Joo elikkä vieläkin arpoo vaihdetta vaiherin kiristyksen jälkeen.
Laatikko on tuollainen että OD nappi löytyy kepin kyljestä ja ECT nappula koketaulusta. Mutta tämmösen nyt huomasin, vaihdekepin vieressä kun menee valo mikä vaihde päällä niin oli vanhan omistajan toimesta teipattu piiloon. Aina kattonut kojetaulusta mikä vaihde päällä. Kepin viereinen osoitin näyttää yhden hahlon väärin, voikos tämä aiheuttaa jotain..?? Täytyypi huomenna koittaa ohjelirjan mukaan säätää tuo keppi oikein.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty HDJ80 -92 automaatti | Epro | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.06.2015 15:07 |
Myydään Landcruiser Hdj80 -94 | vikki | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 08.02.2015 19:54 |
Myydään hdj80 wx vm 94 | kimsat | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 15.10.2011 10:16 |
Myydään Volvo 940 TDIC automaatti -94, 255tkm, 5200€ | Teukka | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 05.02.2010 22:56 |