![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos vastauksista. Asia ratkesi..
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä kun ratkesi. Aiotko kauankin pitää meitä jännityksessä, että miten?
|
|||
|
|||
![]()
nyt selvis
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Viimeksi muokannut PH75 : 19.11.2015 07:03 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hiluxissa on nyt Toyotan sähkölukot molemmissa päissä ja enää ei rytkytä niin kuin palalukolla tilanteissa joissa ei ole kunnolla vetoa tai jarrutusta ja käännytään. (Tyypillinen pysäköintitilanteissa esimerkiksi). Ja siinähän on edessä nykyään jäykkä akseli, erillisjousitetusta en tiedä saako siihen mitään kytkettävää.
|
|||
|
|||
![]()
niin,pohjaan lyöntikumit vermeineen lähteny reissuun alaspäin joustossa. tulee liikaa murrosta.. ja siitä ajo tyylistä,, jos nuita vehkeitä talvet rakentelee,niin tuskin tulee mieleen lähteä vasite hajottaa. kytkin on kestäny ja muu voiman siirto. ei oo tarvetta hyppäyttää, ja kaasupohjassa huuvattaa.. vi..u vinssi on keksitty.. mutta mutta alkuperäinen kysymys oli,että onko kukaan rakennellut muita ratkaisuja? Tiedän, että kun vetaritkestää niin seuraavaksi menee perä. ja ja minkälaisia vetareita käytätte kun tuntuu ettei muilla mene rikki.. hintaa ja merkkiä.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lehtijousien kanssa oli paljon puljausta kun rungossa ei oikein ole tilaa ylösjoustolle, meinasi tulla (ja tulikin) turhan korkea. Nyt on vielä jotkun Opel Sorsan kierrejouset avittamassa lehtijousia, joilla oli taipumusta vääntyillä jännän näköisiksi. Vääntyilyyn auttoi myös akselin pyörähtämistä estämään laitettu alkuperäisen jäykän akselin kaltainen tanko akselilta eteenpäin runkoon. Kardaani vaihtui toiseen jossa kääntökulmia reilusti enemmän. IFS kardaanin ei tarvi elää juurikaan. Ohjausvarret sovellettu eri Land Cruiserin malleista, HDJ80/HJ60. Että kyllä siinä puuhaa riittää.
|
||||
|
||||
![]()
Meinasitko runneriin jäykän akselin, ja vielä leimalle?
|
|
|||
|
|||
![]()
puhuin asiasta inssin kanssa aikoi ottaa selvää.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ei onnistu. |
|
|||
|
|||
![]()
eikös surfissa oo jäykkä akseli edessä?
|
||||
|
||||
![]()
Suffipa ei ookkaa runneri
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ainakin ne palalukot mitä minulla on olleet on toimineet juuri kuten pitääkin; mutkassa rullatessa tai pintakaasulla raksuttaa yli (eli ikäänkuin "auki"), muuten päällä. Ei kertaakaan ainakaan ollut tilannetta missä lukko EI olisi pitänyt..
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Safaritelineen rakennusta | NiFa1 | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 10.10.2016 22:04 |
4 runner | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.03.2010 12:42 |
Ostetaan 4-runner | rocky86 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.04.2009 16:24 |
4-runner | Nutti | Chit-Chat | 0 | 16.02.2008 12:42 |
4 runner | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.07.2004 05:48 |