Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.10.2015, 10:39
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pstj Näytä viesti
IAC-venttiiin putsauksella kannattaa aloittaa. Video, jossa joku ulkomaan bööna esittelee operaation: https://youtu.be/fpYSfvAxSkk
mitäs tuon niinkun oikeeoppisesti tarttis olla?

__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.10.2015, 17:33
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Jotain 600 - 700 rpm sen pitäisi olla näin ulkomuistista.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.10.2015, 18:14
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

okei, onhan tuo sitten vähän reipas, pitänee tutkia
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.10.2015, 18:25
cj5:n Avatar
cj5 cj5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.01.03
Sijainti: Hamina, Finland.
Viestit: 170
Perusasetus

D35


D35 keskitapin lukkopultti poikki, vähän vielä kierrettä jäljellä, millä kaivetaan loput ulos?
__________________
Safarimestarit Virolahti
FJDC
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.10.2015, 21:36
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Mitenhän saisi sektorivarren simpukan akselista irti?

Tein ulosvetäjän 10 mm levystä ja se alkoi taipua, mutta varsi ei liikkunut. Varmaan noin 300 Nm oli jo pultissa kiristystä. Lämpöäkin koitin kuumailmapuhaltimella antaa, mutta ei auttanut. Toholla en viittynyt, kun sen verran öljyä on vuotaneesta simpukasta joka paikassa..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.10.2015, 21:58
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

tuohon tyhjäkäyntiin viellä.. vaihdoin sen kaasuläpässä olevan tyhjäkäyntimoottorin ja meni ilmeisesti ehjällä hullumpaan suuntaan, nyt ne on lämpösenä 1700rpm, eli kovasti haiskahtaa siltä, et tuossa on rikastin jotenkin päällä? lieköhän ois jotain tekemistä asialla, kun lämpömittari ei näytä mitään, mistä kone ottaa eculle L-tilatietonsa?
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.10.2015, 22:20
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
tuohon tyhjäkäyntiin viellä.. vaihdoin sen kaasuläpässä olevan tyhjäkäyntimoottorin ja meni ilmeisesti ehjällä hullumpaan suuntaan, nyt ne on lämpösenä 1700rpm, eli kovasti haiskahtaa siltä, et tuossa on rikastin jotenkin päällä? lieköhän ois jotain tekemistä asialla, kun lämpömittari ei näytä mitään, mistä kone ottaa eculle L-tilatietonsa?
Nykyään ei paljoa rikasteta, tappaa katalysaattorin rikas seos. Nostetaan tyhjäkäyntiä... Ja jos lämpötieto puuttuu ECM:ltä, menee vikatilaan. Muistaakseni -95 asti on erillinen lämpöanturi mittarille, sitä uudemmissa yhteinen kuutosessa termarikopassa (vanhemman mittarin anturi kannen takaosassa venakopan vieressä kuskin puolella) ja kasissa imusarjassa, siinä termarikopan vieressä (yksi tai kaksi anturia)!!!

Jaa kettu, täähän oli taas XJ -kysy ja vastaa palsta, ei niissä oo kasia!! Eli editoidaan sen verran, että Renixissä (siis 87-90) kuutosessa on kannessa mittarin anturi ja lohkossa pakosarjan alla ECM:n ja 91-95 kannen takaosassa edelleen ja termarikopassa ja 96-01 vain termarikopassa...
__________________
Killing time is not murder

Viimeksi muokannut JAMANT : 29.10.2015 22:24
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 29.10.2015, 22:18
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Mitenhän saisi sektorivarren simpukan akselista irti?

Tein ulosvetäjän 10 mm levystä ja se alkoi taipua, mutta varsi ei liikkunut. Varmaan noin 300 Nm oli jo pultissa kiristystä. Lämpöäkin koitin kuumailmapuhaltimella antaa, mutta ei auttanut. Toholla en viittynyt, kun sen verran öljyä on vuotaneesta simpukasta joka paikassa..
Vaatii oman ulosvetäjän, muuten ei lähde, kartio pitää kovaa kiinni...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 01.11.2015, 07:58
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Mitenhän saisi sektorivarren simpukan akselista irti?

Tein ulosvetäjän 10 mm levystä ja se alkoi taipua, mutta varsi ei liikkunut. Varmaan noin 300 Nm oli jo pultissa kiristystä. Lämpöäkin koitin kuumailmapuhaltimella antaa, mutta ei auttanut. Toholla en viittynyt, kun sen verran öljyä on vuotaneesta simpukasta joka paikassa..
Samalla kun ulosvetäjä (esim. kaksileukainen) on jännityksessä, niin kilon-kahden lekalla iskua sivusta jotain kovaa vasten (esim. toinen leka), eli simpukan akseliin nähden 90° kulmassa. Lähtee nätisti. Voinee lähteä myös normivasaralla, mutta pikkulekalla ei tartte lyödä niin kovaa.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 08.11.2015, 14:21
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Samalla kun ulosvetäjä (esim. kaksileukainen) on jännityksessä, niin kilon-kahden lekalla iskua sivusta jotain kovaa vasten (esim. toinen leka), eli simpukan akseliin nähden 90° kulmassa. Lähtee nätisti. Voinee lähteä myös normivasaralla, mutta pikkulekalla ei tartte lyödä niin kovaa.
Ei lähtenyt kovinkaan helposti, mutta noilla keinoilla kuitenkin, lisättynä lämmöllä, kunhan ensin pesin öljyt pois, että uskalsi lämmittää...

Ulosvetäjän ulkonäköön en panostanut.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 20:59 (GMT +2).