![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Raha on kohtuullisen hyvä motivaattori töihin, joten uskoisin että tällä ensimmäisen sairaspäivän karenssilla saadaan ihmiset motivoitua työpaikalle paremmin. Olen itse sen verran kapitalisti, että kun jollakin on "sairaspoissaoloja" on useamman kerran joka kuukausi niin alkaa ärsyttää että minkä vuoksi minun pitää maksaa sen lusmuilut ja sairastelut.
Ja tulihan sieltä hallitukselta juuri takinkääntö verojen nostosta - Progressiota lisätään entisestään tasa-arvon ja oikeidenmukaisuuden nimissä. Luulisi että siellä on vasuripuoluita hallituksessa. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Enrgia paketin tulevaisuus | H_Nietu | Chit-Chat | 0 | 22.04.2010 02:25 |
| Huoltoautojen tulevaisuus? | Tekniikka & Jutustelu | 46 | 01.05.2007 15:40 | |
| Tulevaisuus näyttää valoisalta. | Rudolf | Romance and Relationships | 0 | 04.12.2002 15:46 |
| Maaseudun tulevaisuus! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:11 |
| Tietotekniikan Tulevaisuus! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:53 |