![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Onko auto ollut käynnissä, kun olet ilmaillut jarruja. Mulla ei ainakaan Pajeron jarrut ilmautuneet millään, kun auto ei ollut käynnissä.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ei ollu käynnissä kun ei moinen tullu mieleenkään,mutta koitetaanpas tällä konstilla.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ilmaus operaatioo suoritettu auto käynnissä ja edistystä tapahtunu sen verran että on jo tuntumaa ja auton saa pysähtyyn ja renkaat lukkoon,mutta vielä saa polkimen painuun melkein lattiaan painamalla.Sain härnättyä abs mokkulanki rutiseen ja suriseen että täytyy koittaa viikonlopun koittaessa ilmata lisää.Pirusti työtä teettää mokoma.Pullo tolkulla menny jo nestettä läpi että tulipa neki vaihdettua mutta harmittaa tämä vian mystisyys.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Muista vielä ilmausjärjestys!!
ABS:ien kanssa auto käynnissä. Ensin vänkärin takaratas, sitten kuskin puolen takaratas, kolmantena kuormantunnistusventtiili siitä taka-akselin kohdalta, neljäntenä vänkärin eturatas ja viimeisenä kuskin etu. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jep jep
Näin on toimittu ja Napero ei aio periks antaa mut ei sen puoleen ..en minäkään.Alkaa vaa sylettään kun helekati monet kerrat saman operaation tehneenä absilliseen ja absittomaan eikä ole ongelmia tullu mutta tämä näytti kyntensä heti ja kunnolla.Jollei muuten ala talttumaan vaihdetaan sitte pääsylkkäki nii on seki pois laskuista sen jälkee.Ei vaa mene jakaukseen miten se olisi siinä hajonnu ku satulat otti pois ja sitä enne tulppas letkut mutta pirustako noista tietää.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Ei olisi ensimmäinen pääsylkky, josta menee tiivisteet kun poljin kopsahtaa lattiaan. Sinne sylkkyyn kun on saattanut kulua ura sille kohta mihin mäntä on normaalisti pysähtynyt, ja kun nyt mäntä meneekin sen pykälän ohi niin tiivisteet sanoo moro ja paineet karkaa männän väärälle puolelle.
Ja kyllä se kuormaventtiili pitää ilmata ennen takajarrusylintereitä. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Saattaahan se ollakkin noin, mut mitsun omaa korjaamo ohjetta kun tuossa selailen, niin kyllä siellä neuvotaan nimenomaan tuo venttiili kolmantena ilmaan ja näin tehden itte olen saanut ilmat pois. Syytä en tiiä miks noin, mut eiköhän se japanin insinööri tuon ole tarkkaan miettinyt miks se kolmantena ilmataan. Ja mä luotan tohon insinööritaitoon
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| suzuki jarru ongelma | tunturiurho | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.05.2011 20:59 |
| Jeep xj jarru ongelma ! | julle67 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 04.01.2011 17:22 |
| Range ja jarru ongelma | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.12.2007 16:16 |
| Lantikan jarru ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.01.2007 14:32 | |
| Bj40 Jarru ongelma.. | ~BJ40~ | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 25.08.2006 21:23 |