Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.01.2007, 16:24
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lantikan jarru ongelma


Tollasen Land Rover Series 2 vm.1960 etujarrusylinterit vuotavat. Ostin kyseisen auton syksyllä 2005 niin heti ekana talvena rupesi oikean puolen etujarru vuotamaan. Seuraavana kesänä laitoin etujarruihin uudet kengät, kaikki etujarrujensylinterit uusiksi ja koko järjestelmään uudet nesteet. Kesä ja syksy meni jarrujen kanssa hyvin, ja katsastuksestakin auto meni helposti läpi, mutta taas ennen joulua rupesi sama puoli vuotamaan. Sitten en enää ruvennut uusia jarru sylinterejä ostamaan, vaan otin vanhan sylinterin joka ei vuotanut, ja laitoin kiinni. Sen kanssa jarrut pelasivat hyvin, kunnes taas alle kuukauden päästä jarrut rupesivat taas vuotamaan. Takajarrujen kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa. Aina kun jarrut ovat alkaneet vuotamaan on ollut pakkasta. Ei siinä remontissa kauaa mene kun uudet jarru osat laittaa, mutta ärsyttäähän se kun joutuu vähän väliä osia ostamaan, putsaamaan osia jarrunesteestä ja korjaamaan samaa juttua.

Pitäisikö jarruja ilmata ennen pakkasia vai voisiko joku homma mennä pieleen remontissa?
Olisiko teillä mitään neuvoja asiaan?

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Range ja jarru ongelma Masu Tekniikka & Jutustelu 5 07.12.2007 16:16
LJ jarru onkelma joker Tekniikka & Jutustelu 7 20.09.2007 08:46
Bj40 Jarru ongelma.. ~BJ40~ Tekniikka & Jutustelu 16 25.08.2006 21:23
hj:n jarru levyt ja jarru tehostin badboy69 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 29.03.2006 15:09
Jarru ongelmia Vuosimallit 1968-1982 1 30.06.2003 11:34


Sivu luotu: 02:08 (GMT +2).