![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ymmärrän kyllä!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jos asiaa miettii...
Laitteet jotka liikkuvat maailmalla ilman valmistajan kontrollointia eri olosuhteissa ja eri ilmastovyöhykeissä. Eli muut kuin rakennukset tai niihin kiinteästi liitettävät koneet ja laitteet. Niin, kuinka kusessa valmistaja, varaosa toimittajat ja laitteen omistaja ovat jos kone toimii Helsingin tai Pekingin olosuhteissa, mutta Utsjoella toimintaan pitää tunnistaa osat joista vekotin on tehty? Ja vaihtaa tarvittaessa kylmänkestoisempia osia. Ei mene minimi energialla ![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Menee ohi varsinaisen aiheen mutta ollaan firmaan ostettu vähän käytettyjä Craftereita Eestistä aika monta. Kaikkiin pitää vaihtaa ne ureatsyneemit, kun niissä autoissa ne ei kestä pakkasta. Eli Suomeen alunperin tuoduissa autoissa on erilaiset pakkasta kestävät vastaavat vehkeet.
Ihan vaan esimerkkinä miten tekniikka muuttuu kohdemaan mukaan.
__________________
Tumpula Racing Team |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Enemmän taistelua aiheuttaneet turvallisuuteen ja voimien kantamiseen liittyvät runkoon verrattavat osat ovat samoja jo laadun seurattavuuden takia. Edit: Samalta näyttävä osa täytyy olla sama muutoin kyseessä voi olla ansa ja silloin asiaa käsitellään paikallisissa oikeus asteissa. Viimeksi muokannut Fruehauf-CJ : 08.08.2015 09:09 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jäähdytinneste +muut nesteet. | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 04.10.2002 19:13 |