Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.08.2015, 20:30
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Ymmärrän kyllä!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.08.2015, 08:34
Fruehauf-CJ Fruehauf-CJ ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.05
Sijainti: Rämpsälä, Finland.
Viestit: 606
Perusasetus

Jos asiaa miettii...

Laitteet jotka liikkuvat maailmalla ilman valmistajan kontrollointia eri olosuhteissa ja eri ilmastovyöhykeissä. Eli muut kuin rakennukset tai niihin kiinteästi liitettävät koneet ja laitteet.

Niin, kuinka kusessa valmistaja, varaosa toimittajat ja laitteen omistaja ovat jos kone toimii Helsingin tai Pekingin olosuhteissa, mutta Utsjoella toimintaan pitää tunnistaa osat joista vekotin on tehty?

Ja vaihtaa tarvittaessa kylmänkestoisempia osia. Ei mene minimi energialla
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.08.2015, 08:46
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Menee ohi varsinaisen aiheen mutta ollaan firmaan ostettu vähän käytettyjä Craftereita Eestistä aika monta. Kaikkiin pitää vaihtaa ne ureatsyneemit, kun niissä autoissa ne ei kestä pakkasta. Eli Suomeen alunperin tuoduissa autoissa on erilaiset pakkasta kestävät vastaavat vehkeet.

Ihan vaan esimerkkinä miten tekniikka muuttuu kohdemaan mukaan.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.08.2015, 09:04
Fruehauf-CJ Fruehauf-CJ ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.05
Sijainti: Rämpsälä, Finland.
Viestit: 606
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Menee ohi varsinaisen aiheen mutta ollaan firmaan ostettu vähän käytettyjä Craftereita Eestistä aika monta. Kaikkiin pitää vaihtaa ne ureatsyneemit, kun niissä autoissa ne ei kestä pakkasta. Eli Suomeen alunperin tuoduissa autoissa on erilaiset pakkasta kestävät vastaavat vehkeet.

Ihan vaan esimerkkinä miten tekniikka muuttuu kohdemaan mukaan.
Varustelu on eri asia siinä on eroja asiakkaan mukaan.

Enemmän taistelua aiheuttaneet turvallisuuteen ja voimien kantamiseen liittyvät runkoon verrattavat osat ovat samoja jo laadun seurattavuuden takia.

Edit:
Samalta näyttävä osa täytyy olla sama muutoin kyseessä voi olla ansa ja silloin asiaa käsitellään paikallisissa oikeus asteissa.

Viimeksi muokannut Fruehauf-CJ : 08.08.2015 09:09
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jäähdytinneste +muut nesteet. Vuosimallit 1984-1996 0 04.10.2002 19:13


Sivu luotu: 17:42 (GMT +2).