![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Sisäpuolelta, e-klipillä, niitä on kolme siellä, kaksi pitää haarukan akselissa ja kolmas lukitsee kalvon rungon kanteen...
__________________
Killing time is not murder |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Viha-rakkaussuhteen viha puolta taas tänään vahvistettu
![]() Nythän se vian pukkas, just ku ajelin menemään ja mietin että nyt on kaikki kohillaan, muutaku tilaa kunnon ovitiivisteet vielä ja antaa talven tulla. Niin eiköhän kun näissä ajatuksissa nousin autosta niin Jeeppi kussee kintuille. Kylläpä sai metästää mistä se jäähytysnestettä alko vuotaa. Ja sehän vuotaa kannen päästä, sieltä tulipellin päästä tietenki!! Vesilommi vissii ruostunu puhki tai ei muuten vaan pidä enää nesteitä pelkästään toisella puolella itteään. Se pikkusen vuoti jo aikaisemmin kun ihmettelin mistä se tippa kaks nestettä aina välillä tulee mutta nyt ihan jo lorottelee sieltä koneen takaa nestettä pihalle. Tämähän on mun silmissä MacGyver Jeeppi ja sitä ihimemiestä tässä tarvittaisiinkin että tuon vesilommin tuolta takaa saat vaihdettua! ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onko varma että vuotaa kannesta? Ettei vuoda lohkon takatulpasta, tuleeko turbiinikopan ulkopintaa vai sisäpuolelta, siellä kun on vetolevyn edessä yksi proppu ja se noista yleensä ruostuu puhki, siksi aina kun on laatikko irti, tarkistan sen propun kunnon... Sen kannen propun vois vaihtaa laatikon irroittamalla tai vaikka ihan kallistamalla sitä laatikkoa alaspäin takapäästään ja laatikon yläpuolelta vaihtaa sen, vois onnistua...
Missäs päin vaikutat, jos olisit lähellä, niin voishan sitä kokeilla... Aijoo, Oulussa, not so near ![]() Mulla on niitä proppuja hyllyssä, kun vaan tietää, kumpaan tarviit, ne on eri kokoisia....
__________________
Killing time is not murder |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla pittää tilata sulta muutenki nuo ovien tiivisteet tuohon YJ:hin ja sitten ne kulmapalatiivisteet siihen katon ja tuulilasin kulmiin. Ja etujarrupalat. Enkä tiiä onko vielä muutaki, en muista. Onnistuuko tuo koneen kallistaminen vain keskimmäinen pohjapanssari irroittamalla ja tukemalla koko pakettia vaikka tunkilla (lootahan tukeutuu ilmeisesti pohjapanssaria vasten, panssari irrottamalla kallistuu koko paketti?), tarviiko irrotella kardaania tms. keppejä tai mitään? Tai jos saan sen kammettua irti tuolta tulipellin välistä jotenki niin vaatiiko se vesilommi kuin hurjan voiman että sen sais painettua oikeaoppisesti paikalleen? Kyllä tämä nyt vähä meinaa latistaa tunnelmaa mutta minkäs teet, vanhoja autojahan nämä on.... ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vois kyllä onnistua sellaisella kiristettävällä propulla, muuten pitää kyllä päästä lyömään, vaatii voimaa saada proppu paikoilleen. Kiristettävä menee käsin ja mutterista kiristämällä kiristyy paikoilleen, yhteen hankalaan paikkaan sellaisen just keväällä hankin ja myin...
__________________
Killing time is not murder |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta se kai se viisain vaihtoehto olisi kokeilla nyt kun näitä vaihtoehtoja on pyöritelly, jos mennee vituiksi niinku ruukaa niin sitte käyttäs vaikka koko koneen pois ja laittas kaikki proput uusiksi. Taitaa melkeen samalla vaivalla ku alkaa kallistelee ja irrottelee kardaaneita jne niin pultata vaan turbiinin vetolevystä ja nostaa moottorin ylös, tai en tiiä ku en oo Jeepiin tehny mutta vois äkkiseltään kuvitella ku konehuonetta kattelee ettei se mahoton homma oo ![]() Olisihan se yksi vaihtoehto myös puhdistaa se paikallaan oleva proppu kunnolla puhtaaksi, hommata sen sisään juuri ja juuri menevä pienempi proppu ja kemiallisella metallilla sitten tursottaa kunnolla se pienemmän propun takapuoli ja tökätä paikalleen. Ei kai noista vesipropuista kuitenkaan se ulkokehä petä, vaan vesitilan puolelta menee puhki joten tuollainen korjaus voisi ehkä olla kestäväkin. Tosin mielummin sitä kiristettävää proppua voisi kokeilla jos vain juuri sopiva löytyisi ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Jeep Cherokee XJ 1993 | Superlon | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 14.11.2013 20:29 |
Myyty Ople Frontera 2.4 bensa 1993 4x4 MYYTY | aleksi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 18.10.2013 22:35 |
Ostettu koiranluut eteen ja iskarit taakse Jeep GC 1993 | pee | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 13.05.2011 07:14 |
Myyty Jeep Wrangler Laredo High Output 4.0 4x4 '92 | terppi | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.03.2011 19:24 |
Jeep Cherokee 1988-1993 tarkistuslista | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.01.2007 17:30 |