Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.05.2015, 06:00
Mikko_L:n Avatar
Mikko_L Mikko_L ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.04.11
Sijainti: Karkkila
Viestit: 391
Perusasetus

Kyl tulee räyhee peli!

Hei mistäs sä noi panhardit oo keksiny.... Tai lähinnä ton säädettävän pään???

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.05.2015, 12:54
dodgeman dodgeman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.11.09
Sijainti: Keminmaa
Viestit: 250
Perusasetus

Tämmösestä osotteesta tuli tilattua panhard tanko.
www.paddockspares.com
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.05.2015, 08:44
jeeppi-eki:n Avatar
jeeppi-eki jeeppi-eki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.05.04
Sijainti: keminmaa, Finland.
Viestit: 976
Perusasetus

Mitenkähän nykybensalla toi nakutusilmiö? Vai meinaatko aja V-powerilla? En itse nostaias puristuksia yli kympin, 9,5 vois olla optimaali. Woimaa saa kyllä silläkin tarpeeks, Kansissa se teho piileskelee, laita laatukannet , imusarja ja kunnon sytytysjärjestelmä.
__________________
muistaakseni en ole koskaan ajanut ylinopeutta..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.05.2015, 09:17
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.537
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jeeppi-eki Näytä viesti
Mitenkähän nykybensalla toi nakutusilmiö? Vai meinaatko aja V-powerilla? En itse nostaias puristuksia yli kympin, 9,5 vois olla optimaali. Woimaa saa kyllä silläkin tarpeeks, Kansissa se teho piileskelee, laita laatukannet , imusarja ja kunnon sytytysjärjestelmä.
Jep varsinkin mettäautossa missä saattaa paikat olla kesähelteillä aika kuumissaan ei välttämättä kannata kauheisiin puristuksiin mennä. Nakutusilmiö on melko todennäköinen, vaikka kadulla toimis ihan ok. Ellei sit toi nokka oo jo tarpeeks raju tiputtaakseen dynaamista puristussuhdetta alle nakuttelurajan. Mut sit lienee jo kyseenalaista onko mukava mettäauton moottori enää kyseessä. Jokatapauksessa hieno peli tulossa ja tsemppiä loppurutistukseen että pääset pian ajelee!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.05.2015, 10:09
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Mulla on Moparin 360 kattilassa noin 10 puristukset sekä nokkana mieto viriviri. Toimii oikeen mukavasti alhaalta ja ylhäältä. Tosin koneet on aina yksilöitä, joten voi niitä ongelmia tulla. Etenkin kun katsoo tuota koneen osalistaa niin mulla on selkeesti pykälää miedompi kattila.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.05.2015, 21:01
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Pystyyks noita ajamaan re85 lla ?? Silläpä sais viileempää palotapahtumaa eikä Nakke tuu niin kovin Nakuttelemaan
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.05.2015, 22:44
dodgeman dodgeman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.11.09
Sijainti: Keminmaa
Viestit: 250
Perusasetus

Nyt olis moottori purettu osiin. Nokka-akselin laakerit täytyy nyt pistää vaihtoon kun jäivät viime remontissa vaihtamatta. Männänrenkaat laitoin viimeksi mellingin paketissa olleiden ohjeiden mukaan ja näköjään oli pakkaajalla tullut ylemmät ja alemmat renkaat vääriin lokeroihin paketissa kun oli alempi rengas kulunut vain puolittain. Tänään kun tuli uudet samanlaiset näytti samahomma olevan paketissa. Eli se viistetty rengas kuuluu tietääkseni ylimmäksi eikä toiseksi niinkuin paketissa on neuvottu. Täytynee huomenna ottaa yhteyttä uspartsiin ja reklamoida asiasta. Samoten nokkaketju oli jonkin verran sinkunut ja se myös tuli uusi. Ohuempia 0.99mm kannentiivisteitä ei ollut saatavilla joten kasaan tän nyt sit vakioilla. Saas nähdä miten tää mylly sit alkaa pelittään ja miten käy nakke nakutuksien kans. Jäähdytys puoleen on tulossa vanhan peltisyylärin tilalle 31"x16" alumiininen syyläri kahdella spallin flektillä ja moottoriöljyn suodattimen siirrän moottorin kyljestä viileämpään paikkaan lauhduttajan kans. Tuo orkkis suodatin tulee pahimmoilleen melkein kiinni peltipakosarjaan ja lämmittää siinä turhaa öljyjä. RE85:sesta ei oo tietoa eikä kokemusta mitä kaikkea moottoriin tarvis sillon muuttaa.


Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ramcharger susiraja2 Maasturiprojektit 51 01.02.2016 11:00
ramcharger susiraja2 Tekniikka & Jutustelu 4 25.07.2010 20:18
M: dodge ramcharger vortec O/M/V Ajoneuvot 0 10.11.2007 13:36
O: Ramcharger osaa dimmy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 02.04.2007 16:57
O: Ramcharger etukartaani dart69 O/M/V Muut 0 02.11.2004 08:44


Sivu luotu: 20:39 (GMT +2).