![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Se mitä itsellä oli vuosimallin 1990 Jeepissä neljän litran bensakoneen perässä katti - hieman tukossa oleva sellainen, alkuperäinen ~200tkm ja silloin n.16 vuotta vanha. Otin sen autosta pois kun ei ollut otteessa mainintaa, en todellakaan huomannut minkäänlaista eroa kulkupuolessa. Vain pakoäänet hieman voimistui.. eli siis eroa ei huomaa edes persdynossa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
mut placebo efektin takia vois sen silti ottaa poijes
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mites onko sillä merkitystä onko catti auton alla vai kone huoneessa
![]() Jos on turbollinen kone niin ei se catti varmaan paljoa lisää lämpöä sen vieressä tuo? Sais samalla sen alta pois särkymästä ja kangasta sytyttelemästä
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eipähän siitä varmaan haittaa olisi. Kattihan on yleensä asennettu mahd lähelle moottoria koska sen toiminta on hyvin pitkälti lämmöstä kiinni.
__________________
DADDY´S TOY |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Missäköhän autossa se mahtuisi konehuoneeseen?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nykyisten päästömääräysten takia katit tungetaan mahdollisimman lähelle moottoria, monessa autossa se on integroitu pakosarjaan.
![]() Googlen kuvahakuun 'exhaust manifold catalytic converter' ni alkaa löytyä erinäköistä katillista sarjaa.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Avensis oli mulla, oliko se nyt t22 niin oli integroitu pakosarjaan kaksi kattia.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin 153 hp tuli lisää kun nappasin katin pois, on käytetty persdynossa.. ei printtiä
![]()
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#9
|
||||
|
||||
![]() On väliäLainaus:
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Jos puhutaan dynotuksesta, niin ehkä siinä on muutamakin muu keino vähentää niitä tehoja siinä paperilla. Leikkaa vaikka jaffa pullosta rajottimen ilman saantiin tai teippaa puolet suodattimesta kiinni. MUTTA en kehoita ketään kusettamaan inssiä tai ajamaan tehokkaammalla autolla kuin papereissa lukee!!
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Paremmat renkaat eteen vai taakse offiautossa sekä kuluneen renkaan asennus suunta | tume_81 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.10.2012 22:14 |